![]() |
Bruin zonder zon
Helemaal hip is het nu om je in te smeren met een lotion waar je zonder zon een lekker bruin kleurtje van krijgt.
Ze zijn er van Dove, Nivea etc. Ik gebruik het zelf ook, werkt harstikke goed. Gebruik of gebruikte je het ook? En ook: Is het schadelijk voor je huid? Groetjes :p |
Ik heb dat summer beauty van Nivea een keer gebruikt en ik vind echt dat het helpt. Echt bruin wordt je er niet van maar je krijgt wel een beetje bruin kleurtje zodat je niet meer van die witte armen of benen hebt als je voor het eerst in een shirtje of een rokje loopt. Ik vind wel dat je het regelmatig moet smeren. Mijn moeder heeft het en ik kom niet zovaak thuis maar je kan echt zien dat het vervaagt. Volgens mij is het niet slecht voor je huid want volgens mij was je het er op den duur gewoon af.
|
Ik heb Dove Sunshine...gebruik het zo nu en dan op mijn benen...dan zijn ze tenminste niet fluoriserend wit. Volgens mij is het niet schadelijk voor je huid, alleen je opperhuid verkleurd er door.
|
in de nieuwe consumentengids (om die er maar weer eens bij te halen :p:p:p) kwamen alle zonbruiners slecht uit de test. Het resultaat leverde een oranje-achtige gloed op. De dames zelf die het op een paar ledematen hadden uitgeprobeerd waren er enthousiaster over dan de 'jury'. De jury wist wel bij alle dames het 'goede' been of arm aan te wijzen.
Ikzelf gebruik niet dit soort sizzle. Eenmaal per ongeluk aftersun met bruiningsspul gebruikt waardoor ik helemaal gevlekt was (mede omdat ik het niet goed uitgesmeerd had) |
Zonbruiners of zonderzonbruiners? :p
Als je een echte 'bruin zonder zon' ding hebt wordt het idd al snel oranje, maar bij dat spul van Dove wordt het (als je het goed uitsmeerd ed) alleen maar wat minder wit. |
Ik ga in de winter regelmatig naar de zonnebank . Is heerlijk ontspannend , gaat een winterdepressie tegen en je houdt een bruin kleurtje . Verder word ik toch wel snel bruin , 3 keer in de zon liggen en die witte winterhuid is weg :D
|
Ach dat is toch gewoon allemaal rommel, dat soort middeltjes. Niks werkt zo goed als de natuurlijke manier.
|
ik gebruik dat summer beauty van nivea en ik vind dat het heel goed werkt...
als je voor het eerst de zon ingaat doe je het een paar keer op zodat je zo'n bruine gloed hebt, dan lekker zonnen en voordat het er dan weer af is zijn je eigen benen heerlijk bruin :D delicious |
Citaat:
|
Ik heb dat gelukkig niet nodig :cool:
|
Heb ik gelukkig niet nodig. Dagje in de zon en ik ben al bruin. Alleen m'n benen krijg ik niet bruin, maar ja, dat is dan maar zo.
|
Ik ben al bruin van natuur. Maar me moeder niet. Ze gebruikt het. Er blijft altijd wat creme achter onder haar ring. Toen ze de ring op een dag weghaalde was die plek oranje geworden :confused: :s Nee het werkt dus niet. Het kan je wel oranje maken. Als de creme heel lang erop blijft en met een dik laagje.
Ik denk zelf dat het niet gezond is. Het was btw Dove sunshine. |
Citaat:
|
Ik gebruik redelijk vaak bruin zonder zon, omdat ik vol met pigmentvlekjes sta. Als ik dan zon, word ik heeeeeel snel rood, en krijg ik nog meer kans op huidkanker!
Daarom gebruik ik dus bruin zonder zon (alleen op benen en armen), meestal is dat Nivea. Bij mij werkt het super! :) |
Citaat:
OT: Ik gebruik Nivea Summer Beauty, vooral op m'n benen en armen. Maar eigenlijk alleen wanneer ik de dag erna met blote benen/armen ga rond wandelen. Nu dus niet. |
Ik ben wel voor,
omdat het echt wel veel beter is voor je huid dan een hele dag te bakken in de zon of te zonnebanken. De rimpels alleen al. En tegenwoordig hoef je echt niet meer gestreept-oranje worden van bruin zonder zon. Ik gebruik bijvoorbeeld die van Shiseido, wel duur, maar echt fantastisch: het laat zich goed opensmeren, dringt diep in, en het blijft heel lang: meer dan 3 weken! Maar om een mooi resultaat zonder strepen te krijgen scrub je best wel eerst, en leg je geen dikke laag bruin zonder zon, dat is zo lelijk. Ik gebruik bruin zonder zon enkel om een beetje een kleurtje te krijgen en niet om echt bruin te worden. |
Citaat:
ot: ik gebruik het niet.. maar aan al die positieve verhalen te horen. Hm |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |