![]() |
onveilig?
Veilig als een jongen met zijn penis bij je vagina wrijft? zonder condoom? of kan het gewoon :P?
|
Niet als hij herpes of genitale wratten heeft (en dat kun je niet altijd zien). En technisch gezien kun je zwanger raken van het voorvocht, maar die kans is klein.
|
de kans is klein dat er iets gebeurd, maar dat risico zou ik niet nemen.
|
okej bedankt ik heb het risico dus wel genomen...
|
dat is neit bijster snugger dan..
maar aan de andere kant.. de kans dat je daadwerkelijk iets hebt opgelopen is wel erg klein.. Zou je er neit te druk om maken. |
De kans is vrij klein dat je er zwanger van wordt, maar hij bestaat wel. Moet je wel echt vreselijke pech hebben.
Wat soa's betreft kun je dat soort dingen beter niet doen, vermoed ik :) |
en aangezien de leeftijd van jou, ik weet niet of de jongen in kwestie al veel ervaring had op het gebied van p0rn maar waarschijnlijk had hij geen soa
|
Kans is niet zo groot. Voortaan wel uitkijken. :nono:
|
Kans is niet zo groot. Voortaan wel uitkijken. :nono:
|
bedankt kga toch maar een testje halen voor de zekerheid :P die jongen was 18 trouwens..
|
Citaat:
|
Geen risico's nemen: neem een map.
|
Citaat:
|
4 dagen geleden..:S
|
Citaat:
Bij elke 12 uur dat je langer wacht vergroot je de kans met 50% dat je zwanger kunt raken blablabla. (Y)(N) Nou, lijkt mij logisch wat je dan doet, die dingen zijn 15 euro bij de kruidvat. |
Citaat:
Maargoed de kans dat je wat op gelopen hebt is idd klein... :) |
En ga binnenkort ook eens langs de dokter voor de pil. Als je nu seksueel actief bent is de kans groot dat het niet heel lang gaat duren voor er echt wat gebeurt, dan kun je beter voorbereid zijn. Condooms zijn trouwens ook handig, als je niet weet waar hij allemaal geweest is.
|
bedankt voor de tips ik mag van thuis nog niet aan de pil omdat ik er te jong voor ben..:(
|
Je ouders hoeven niet persee te weten dat je aan de pil bent :)
|
jah dat is waar maar de rekening krijg je toch thuis :S:P
|
ik heb nooit een rekening thuis gekregen. volgens mij kan je naar de dokter gaan en die geeft je dan een recept mee. hoe dat zit met verzekering weet ik niet precies.
|
Citaat:
|
Dus hij mocht even met zn penis bij je vagina wrijven?? Zal hij ff een topavond hebben gehad... (y) Meisjes van 15 zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WTF moet ik me voorstellen bij wrijven?? Waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat kinderen van 15 elkaar platneukten :o
|
Citaat:
Hier bij ons doen al die breezers het zelfs met elkaar :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kinders toch, met jullie stoute spelletjes...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34. |