Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   haar verf (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=141894)

Breg 27-06-2002 15:21

haar verf

Ik ben al een tijd op zoek naar paarse haarverf, maar ik kan het echt nergens vinden, het enige wat ze hebben is van dat uitwasbare spul wat er na 3 weken ofzo uit is.

Nou heb ik bij de drogist wel paarse verf van Live (is van Schwarskopf ofzo) gezien, maar ik heb van dat merk wel eens die spoelingen gebruikt die er na 6-8 keer wassen uitgaat, maar dat werkte dus niet bij mij, je zag er helemaal niks van. Dus nu vraag ik me af:
* werkt die echte verf van Live wel (iemand ervaring ermee ofzo)?
* waar hebben ze anders paarse haarverf (rotterdam en omgeving)?

want ik kon het ook wel bij de kapper laten doen, maar dat zou 51 euro zijn, en zo veel geld heb ik er nou ook weer niet voor over...

acid-star 27-06-2002 21:21

*kuch*

KAPPER!!!!!!!!!!

en nu zeg ik het niet meer!

Geraldine 27-06-2002 21:28

je kan dat soort dingen echt beter door een kapper laten doen, die hebben er een opleiding voor gehad, weten welke merken het beste werken, en je kan ze ook nog eens de schuld geven als er iets fout gaat. :D

Breg 28-06-2002 12:51

de kapper kost meer dan 50 euro, dat heb ik er dus niet voor over. Daarom ben ik gewoon op zoek naar verf, omdat het veel goedkoper is.

Eva 28-06-2002 14:02

ik kocht altijd potjes verf bij thatcher (in groningen)

dat was een alternatieve winkel dus ik denk dat je daar eens heen moet gaan

Breg 28-06-2002 19:06

bloempjuh, wat voor kleur haar heb je van jezelf dan, en hoe ziet je haar er nu uit (zie je het best goed, of is het alleen maar een soort glans)?

Marshall 29-06-2002 07:20

Citaat:

Breg schreef:
Ik ben al een tijd op zoek naar paarse haarverf, maar ik kan het echt nergens vinden, het enige wat ze hebben is van dat uitwasbare spul wat er na 3 weken ofzo uit is.

Nou heb ik bij de drogist wel paarse verf van Live (is van Schwarskopf ofzo) gezien, maar ik heb van dat merk wel eens die spoelingen gebruikt die er na 6-8 keer wassen uitgaat, maar dat werkte dus niet bij mij, je zag er helemaal niks van. Dus nu vraag ik me af:

want ik kon het ook wel bij de kapper laten doen, maar dat zou 51 euro zijn, en zo veel geld heb ik er nou ook weer niet voor over...

ja t werkt want bij vaste verf zit altijd een variant van bleekmiddel die zorgt dat de kleur beter aanslaat en dat heb je bij kleurspoelingen niet.. je kunt t by the way best zelfd doen maar wel ff je haarlijn insmeren met een creme anders heb je dadelijk ook een paarse geichtje :eek: kuzzz

Breg 29-06-2002 18:54

ik smeer me volgende keer idd in met vreme, want ik had pas uitwasbare verf, nou, ik heb mn haar/hoofd 5x moeten wassen, toen was het eindelijk van mn gezicht af, maar toen was het ook uit mn haar :(.

Maar ik heb nu een winkeltje grvonden waar ze miscchien paarse verf verkopen (ik ging er vandaag heen, was het op zaterdag gesloten :mad: ), en anders koop ik toch maar dat wat bloempjuh had.

Koen_S 30-06-2002 10:51

Weet iemand waar je zart-blauw kan vinden?

(en dan wel van dat uitwasbare spul)

french kiss 30-06-2002 16:04

Citaat:

Breg schreef:

toevallig kom ik net van de winkel en heb ik een paarsachtige haarverf van live en ga ik ze sebiet proberen :)

Sommetje 30-06-2002 17:13

Tja, ik zie vaak genoeg mensen met paars haar. Dus ik denk dat het wel te verkrijgen moet zijn.

bam 30-06-2002 18:23

is momenteel ex-paars maar idd paars verf is verkrijgbaar.
je moet er alleen niet voor naar de drogist lage kans op slagen.
Ik heb zwartszkopf proffesional gebruikt ofzo vage tube moet je wel mengen met waterstofperoxide.
Het ligt er aan of je donkerkleur haar heb als het donker is moet je maar naar 16% (waterstofperoxide)vragen.

volgende week zit ik gezel met paars en felrood :D :cool: teminste lijkt me :cool:

Breg 30-06-2002 19:01

paars en felrood lijkt me idd ook wel :cool: , paars en blauw trouwens ook. Of felroze met zwart.

freakjuh 01-07-2002 14:58

k heb bij de kapper paarsige plukkies in me haar laten verven, blijft heel erg lang zitten en ziet er niej dof uit....was wel duur maja je doet er zow lang mee, dus hebbik der best wat geld voor over....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34.