![]() |
chagerijnig bij honger
Als ik te lang niks eet en ik heb erge honger ben ik echt gevaarlijk. Als iets me dan in de weg staat kan ik het helemaal niet hebben. Al is het iemand die langzaam voor me fietst en ik kan er niet langs dan kan ik er zo boos om worden. Kom dan pas weer tot rust als ik goed heb gegeten.
Soms is het ook omdat je dan te weinig suiker op hebt, maar ik bedoel nu dat het dan echt om honger gaat.. Hoe zit dat bij jullie? |
Als ik suikertekort heb heb ik dat wel, dat ik echt chagerijnig word.
Met gewoon honger heb ik dat niet :) |
Heeft mijn man ook :)
Ik zelf heb het ook wel, maar pas veel later. Ik heb sowieso niet zo snel echt honger. |
Citaat:
|
heb ik ook last van... gewoon zorgen dat je altijd wat te eten bij je hebt...
|
Daar heb ik geen last van. :o
|
Citaat:
Ik zat ook te denken aan training. Elke keer weer wat langer wachten met eten zodat je langer zonder kunt. Maarja eten is zo lekker :p |
Citaat:
|
Herkenbaar, gewoon op tijd eten is de enige oplossing lijkt mij.
|
Ja, dat heb ik heel erg. Dan heb ik iets zoets nodig.
|
Ik heb het soms, maar dan heb ik uberhaupt niet door dat ik honger heb. Soms heb ik gewoon geen hongergevoel, maar wordt ik wel ineens chagarijnig en/of moe.
|
Citaat:
|
Dat heb ik ook ja.
als ik honger heb, moet ik gewoon eten want ik word heel slap enzow en dan kan ik ook echt niettss meer uitvoeren en dan ben ik niet te genieten :o |
na n tijdje honger hebben wel ja, maar meestal doen de enodrfinen me wel goed, word ik juist scherper van
|
Citaat:
|
Dat heb ik ook. :|
|
Citaat:
|
Heb ik ook wel eens last van ja, maar als ik wil dat het over gaat moet ik wel iets eten dat ik lekker vind anders word ik nog chagerijniger :o
|
ja, heb ik ook.
niks aan te doen, behalve op tijd gan eten |
tja regelmaat he..
ik zorg gewoon dat ik altijd mijn vaste eetpatroon aan kan houden.. dus dat is eten om half 8, tussen half 10 en 10, rond 12 uur, tussen half 3 en 3 en dan als laatst om 5 uur avondeten. Chagerijnig ben ik nooit :P |
Als er niemand is om me te irriteren heb ik geen last van chagrijnigheid als ik honger heb, maar als ik een heel actief persoon om me heen heb die me overal naartoe wil slepen, terwijl ik geen zin heb, word ik echt chagrijnig, maar na het eten gaat het dan wel weer :D
|
k word eerder sagerijnig als ik wel iets gegeten heb :bloos: :s
|
Daarom eten veel mensen ook zo veel. Emotionele beweegredenen. Vervolgens gaat men vet eten, waardoor een voldaan gevoel ontstaat en er bepaalde stofjes in de hersennen aangemaakt worden.
Ik heb het zelf voornamelijk in de winter. In de zomer kan ik prima vasten, vrijwel niet eten, of rauw voedsel eten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |