![]() |
Jij in een band?
Hoi,
BEN JIJ : *spontaan? *in staat om te repeteren? *iemand die beheerst over goede stemkwaliteit? *kan jij een instrument bespelen? *woon jij in de buurt van roosendaal? EN WIL JIJ GRAAG IN EEN BAND SPELEN!? dan ben je hier aan het goede adres! ik ben Eileen ben 15 jaar en zoek nog bandleden ik zelf zing heel veel (treed ZELF ook wel eens op) maar wil dat nu graag met een EIGEN band,,=) ik hou van verschillende soorten muziek zingen, Rock/soul echt van alles =) Maar niet TE HARD,, maar zou jij wel met mij in een band willen spelen? mail me dan voor meer informatie enzo :) eileen_louwerse@msn.com |
Briljant.
GROETJES |
Citaat:
|
ik vraag niet WIE WIL NIET
ik vraag WIE WIL WEL |
Het is dat ik niet spontaan ben.
|
Citaat:
Wat moet ik me daar sowieso bij voorstellen? |
dat je niet zo'n dwaas iemand bent
die wel muziek wil maken maar die met een duf hoofd op het podium ofzo staat met een blik van : IK HOEF GEEN MOEITE TE DOEN MIJ KOMT ALLES TOCH WEL AANWAAIEN. dan trek je volgens mij niet echt mensen mee aan |
ik wil ook niet
|
wees dan eerst eens duidelijk.
Je komt ook niet veelbelovend over ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
money cat you suck
|
je zou is moeten weten;)
|
Omg het is nog een goedkope slet ook :(:(:(
|
Je hebt HELEMAAL gelijk
|
ze spreekt ook nog niet es fatsoenlijk abn :(:(:(
|
kuch limburg :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind rutgers accent best mee vallen, ik vind het iig niet storend ofzo. Zet voor de lol maar eens Limburg tv op en dan die gesprekken met van die scooterpaupers, dan hoor je het echt heel erg. (n)
|
muziek is toch kut
|
Citaat:
|
daar ben ik te oud voor
|
Citaat:
http://070.freetekno.nl/gallery2/d/24818-2/SuuZ16.jpg |
Citaat:
|
Citaat: