![]() |
guitar hero wtf?
weet iemand van jullie waar ik in g*dsnaam een guitar hero controller apart kan verkrijgen??, kan hem nergens vinden alleen met de game erbij :mad:
|
waarvoor koop je die game dan ook los? Dr is (tot nog toe) geen enkel ander spel waar je het bij kan gebruiken. (als je em gekregen hebt, okee, maar dan snap ik nog niet waarom sony het spel apart verkoopt)
|
Om met z'n 2-en te spelen wellicht?
|
of om met een illegale copy te spelen..
|
Citaat:
|
ik wist niet eens dat het met zn tweeen kon :cool:
|
Volgens mij heb ik em los zien liggen bij de Media Markt.
Kijk daar eens. |
Wat is het precies? Ik ben het wel tegengekomen bij de FRS maar heb het nog niet gekocht. Kan iemand me er wat meer uitleg over geven? Is het voor de PC of voor een console?
|
Citaat:
Kijk maar naar die stomme gekleurde knopjes! :o Doet je echt denken aan dat vierkantje... rondje... driehoekje... kruisje... ;) :D |
heej, niet zo aso tegenover de ps2 :nono: , neej ik wil niet een aparte controller hebben om met een illegale kopie te kunnen spelen, ik heb guitar hero eerlijk gekocht (bij de mediamarkt) voor 70 hardverdiende euro's en ik wil graag een tweede controller hebben zodat ik het met zijn twee'en kan spelen......
maar kan misschien ook w8en op guitar hero 2 en die kopen :evil: dan heb ik ook 2 gitaarcontrollers :p trouwens.. guitar hero is een ritme muziek game, net zoals dance dance revolution alleen dan met een gitaar, je moet maar een keertje kijken op gamespot.com, gametrailers.com of gammo.nl voor video's. Als je van rock houd dan is het echt een vette game :evil: (y) |
Citaat:
|
GENIAAL SPEL
moet m alleen nog kopen :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |