![]() |
sex. wat , waar wanneer, hoe
He mensen hoe was je eerste keer, en waar heb je dit gedaan en hoe zorg je ervoor dat je, je sexleven spannend houd en dat de sleur er niet in komt
|
Citaat:
|
Zolang je nog seks hebt vanuit het verlangen dat met je partner te delen en een hoop geilheid en lust, zal de seks niet gauw saai worden, puur omdat er zoveel gevoelens bij komen kijken. Waardoor het ook spannend blijft, omdat je constant met je partner in dat verleidingsspel zit.
Maar goed, voor de mensen die seks minder bewust ervaren en puur op een praktische manier de saaiheid te lijf willen gaan: Veel afwisseling, verschillende standjes, nieuwe dingen uitproberen, nieuwe plekken. Nouja, standaard dingen die iedereen wel kan verzinnen lijkt me. |
Citaat:
|
Tering... jij bent wel 'Koning cliché-topic' zeg.
|
kk gaar, in een auto,
gewoon veel en spontaan meer niet oh jah doe je vriendin een plezier en douche eerst |
leuk, in mijn bed, en ik zou niet weten hoe seks sáái zou kunnen worden en kan dus ook niets zeggen over hoe je kan voorkomen dat het saai wordt.
|
niks bijzonders, in mijn bed en gewoon veel verschillende standjes uitproberen etc etc. Zo hou je het tenminste spannend.
|
ach lekker cliche, kan af en toe wel iemand moet een ban of de ban breken why let it not be me ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pijnlijk, maar grappig, op de skatebaan, en als je sex zat wordt, dan is er iets met je mis ;)
Nee, niet flauw doen: als je het ff zat bent, een maand ophouden. Dan wil je heeeeeell graag! |
Citaat:
Hoe je je sexleven spannend houdt? Allerlei dingen uitproberen!!! |
Eerste keer oudjaarsavond, op de slaapkamer.
Hoe je het spannend houdt? Naakt twister spelen :D |
Dat lijkt me altijd nog eens leuk om te doen ja :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
met de anus op een graftak
|
hoe: pijnlijk, bloederig
waar: op bed, bij mijn ouders thuis wanneer: februari 2001 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik was jong, dronken, stoned, hij was oud, vriend van mn broer, aangeschoten en opdrinerig en toch was het geil :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43. |