![]() |
Coke Snuif Video
Hey mensen,
Ik zoek een video waarop duidelijk te zien is hoe een lijntje coke wordt weggesnoven. Het liefst dat de camera helemaal staat ingezoomed op het lijntje coke. Ik heb het hele (bij wijze van spreken) internet afgezocht maar ik heb niets kunnen vinden. En ik kan me ook geen film herinneren waar dat duidelijk te zien is. Ik heb het nodig voor een site. Kunnen jullie me helpen ? alvast bedankt ! P.s. mocht de topic fout staan, sorry ! |
|
Citaat:
|
Klopt, is van Requiem For A Dream. Geniale film.
|
stiekem vind ik pi beter :)
en dat snorting a kitten filmpje is ook wel een beetje zoiets wat ts bedoeld :) |
miss kun je wat vinden van spuiten en slikken op het internet
|
Ik vind het een beetje vreemd topic.. Als het als een educatief doel heeft 'hoe leer ik te snuiven' dan is het uiteraard niet toegestaan.
|
zeikerd coopergirl!!
ot:in de film spun wordt er ook genoeg gesnoven (wel pep maar dat boeit niet) |
laatste aflevering van spuiten en slikken; werden filmpjes getoond van alle drugs die filemon gebruikt had (waaronder ook coke).
staat vast wel ergens op internet. |
Citaat:
meth geen pep |
Ik heb een aantal van die spuiten en slikken afleveringen op de computer dus ik heb even het stukje waarin cocaine wordt gesnoven eruit geknipt.
http://rapidshare.de/files/21792478/cocaine2.mpg.html |
frostbite ftw!
|
|
Citaat:
|
Bedankt mensen, die 2 video's vooral die eerste (die .gif) kan ik goed gebruiken.
Het is overigens zeker niet om mensen te laten zien hoe je moet snuiven. Dus er zit helemaal geen doel achter om mensen over te doen halen vooor drugsgebruik o.i.d. Dat moeten mensen maar allemaal maar zelf uitzoeken/ondervinden. Ik heb het gewoon nodig voor een site, voor een kleine intro. Bedankt voor je jullie moeite ! :) |
Citaat:
|
www.youtube.com Zoek op Cocaine.
|
Citaat:
|
duuuuuuuude
http://www.youtube.com/watch?v=d-1_S...search=cocaine :D |
Citaat:
|
|
Omg. :D
|
@hierboven ergens: Ik vraag me af op welke criteria Pi en Requem For A Dream vergeleken worden? Ik vind ze allebei héél anders, met als enige raakvlak dat ze allebei tamelijk briljant zijn.
|
Citaat:
Tip aan topicstarter: maak er zelf een. ;) |
Citaat:
o ja en de score is ook door 1 endezelfde persoon gedaan geloof ik |
Citaat:
Even IMDB checken (y) |
OMFG ik bump deze thread maar ff, check watk tegenkwam snelle lijn
|
Citaat:
|
Citaat:
nee dan moet je ook als een man doen alsof er niets aan de hand is ookal implodeert je neus na een explosie.. hehe |
Citaat:
Die lijn is ook nog superdun, en hij doet het extra langzaam. Zoveel ligt er niet. |
|
:d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |