![]() |
waterpijp/bong maken
Ik hoor vaak verhalen dat je van een fles een waterpijp of bong kunt maken. Kan iemand me vertellen hoe?, en dan wel n mooie aub:P
|
voor jonko heel easy gewoon gaatje in de zeikant pen er in, dan water en klapgatje er bij en dan sucken aan boven kant.
anders gat maken dan pvc buis er in, kopje boven in vast maken dan wiet water en klapgat en aan bovenkant sucken |
Citaat:
|
Thurgood Jenkins: The MacGyver smoker is a very handy guy to have around, especially when it comes to reefer.
McGayver Friend: Hey, man, we're out of papers. McGayver Smoker: All right. Then get me a toilet paper roll, a corkscrew and some tin foil. McGayver Friend: We don't have a corkscrew. McGayver Smoker: All right. Then get me an avocado, an ice pick and my snorkel. McGayver Smoker: [Friend looks at him funny] Trust me, bro. I've made bongs with less. Hurry up! |
neem een 1.5 liter frisdrank fles.
maak 2 gaten, 1 voor de joint, 1 klapgat steek in het gat voor de joint een rietje, daar gaat je joint in. water erin en het feest kan beginnen de kamikaze (of hoe je hem ook wil noemen) een emmer water, een grote fles (2 liter ofzo) waarvan de bodem is afgesneden. plaats op de opening van de fles een aluminium folie en prik er wat gaatjes in, dit is je gaasje. doe de fles voor iets van 3/4 in de emmer water, plaats je gaasje met daarop je stuff en steek die aan. trek langzaam de fles omhoog, door het vacuum word hij volgezogen met rook. verwijder het gaasje, plaats je mond op de fles en rag de fles snel naar beneden. voila, een shot zoals je nog nooit een shot hebt gehad. |
Citaat:
http://www.blurofinsanity.com/blurimages/gravity2bp.jpg (y) |
http://florisz.nl/digicam/2004/2004-...y/DSCF0006.JPG
Double chambered (y) |
Citaat:
|
Citaat:
precies (y) :D |
Citaat:
|
Gustav, kun je een vertellen hoe je die gemaakt hebt? Die ziet er verdomd strak uit :)
|
Citaat:
Je neemt 2 1.5 literflessen (liever niet die nieuwe, zijn minder stevig) Fles1: je neemt een buisje (deze kwam toevallig van een oude, kapotte bamboe waterpijp) daar maak je een bowl aan vast. Je verhit een priem, deze steek je door fles 1 heen, op ong 1/3 van de fles. Vervolgens steek je dat buisje erdoorheen. Maak ook een paar centimeter boven dat gat een klein gaatje waar bv je duim makkelijk bij gaan voor de kickhole (klapgat?), zodat je makkelijk al het rook eruit kan zuigen als je die loslaat. Nu heb je al een waterpijp! Dop: Je neemt de dop van de fles, daar zaag je een gat in. Hier heb ik een rubbertje (van een andere waterpijp) in gestopt, met 2 gaatjes erin, waar 2 buisjes aan vast zitten die omhoog, weer naar beneden gaan tot onder het peil van de dop. Vul fles 1 tot onder waar het buisje de fles verlaat. Draai de dop op fles 1. Fles 2: je zaagt de onderkant hier vanaf, liefst zo laag mogelijk zonder dat hij al smaller wordt. Deze schuif je op fles 2 goed vast (stevige flessen hier gewenst). Omdat het vast zat, had ik hierbij geen ducktape of lijm nodig, de bovenste fles zat nu goed op de onderste vast maar was wel makkelijk van elkaar te demonteren. Vul fles 2 met water dot net onder de dop. Voila :) [edit]o.. en spuit kleurtjes voor mooie kleurtjes :P[/edit] |
Citaat:
|
Bij ons heet het een duikboot... maar wij vervangen de emmer water door een plastiek zakje. Werkt ook erg goed en is misschien iets praktischer als je niet meteen een emmer ofzo in de buurt hebt :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |