![]() |
het is ook allemaal nog altijd zo naar
ik ben nog altijd een cd kwijt(N)
|
Ik buig, je was eerder.
|
Citaat:
|
msn doet het niet, goed het is niet eens zo naar !!
doet msn bij jullie wel zijn best ? |
mijn msn valt om de haverklap uit.
|
ik heb een pijnlijk lid.
ooglid that is. |
check your eyelids for holes
|
Msn doet het bij mij ook niet.
|
bij mij doet msn het wel
maar de spelletjes van msn niet. |
gister de bus gemist, omdat ie meer dan 10 minuten TE VROEG weg was gegaan! en daardoor dus de laatste bus naar leeuwarden gemist :mad:
|
NARE nekpijn. zit vast helemaal vast door de STRESS. :eek::):) nee geintje ik heb geen stress. noch een masseur.
|
Ik was te laat. Haha.
|
EN IK BEN MN PINPAS KWIJT :mad:
|
Blokkeren.(Y)
|
Citaat:
|
Ik heb een nieuw achternichtje dat de naam Destany heeft gekregen. Ik denk dat ze binnenkort wel een gouden ketting met d'r eigen naam heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
.. |
Citaat:
ot: morgen groot tentamen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik eh ja het is naar want ik moet vroeg opstaan morgen? |
ik duw rolstoelen bij de avondvierdaagse zodat 94jarige oude dames ook kunnen GENIETEN en nu heeft één of ander onverlaat over mn poot heen gereden
|
Citaat:
Al ging mijn neef (de vader dus) wel altijd naar de camping en heeft 'ie pas nog in de bak gezeten. hmm... |
Citaat:
wat ook heel naar is: ik kan hem fucking niet uit mn hoofd krijgen :mad: |
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
KUT
Ik ben mijn vest kwijt. EN DAAR ZATEN NOG 4 PEUKEN IN! |
Honger en eten is geen optie .. bah
|
ik weet niet wat ik morgen aanmoet door dit kutweer :(
|
ik heb migraine hiephuoy. ohja en ik heb twee extra lasten deze maand die ervoor zorgen dat ik mijn schoolgeld niet in een keer kan betalen maar het noodgedwongen moet spreiden en dat was ik niet zo van plan. maar no fucking way dat ik nog rood ga staan om het te bekostigen, dan maar spreiden.
|
Citaat:
|
Ik had een DVD geleed van de leraar en nou heeft mn huisgenoot die DVD kwijt gemaakt. Tering, blijf met je poten van spullen af als je er niet mee om kunt gaan.
En ik bedoel sowieso! Als je iets van een ander meeneemt, dan leg je dat toch uit jezelf weer terug.. I.p.v. dat ik er al 2 weken lang om moet lopen zeuren en je 2 DAGEN voor het einde van het gehele schooljaar erachter komt dat het ding weg is. Grrrvmmmemdd :mad: |
Ik ben ook altijd veel te laat en warrig met dingen. Sucks.
|
Ik heb geen zin om ook maar iets uit te voeren vandaag maar ik heb nog het een en ander aan leerwerk op het programma staan.
|
ik heb net alle pim's opgegeten en nu zijn ze dus op
|
De avatar die zich figuurlijk boven mij bevindt.
|
Citaat:
|
Het feit dat ik nog steeds aan het twijfelen ben over mn studie, verdorie want als ik nu zeker weet dat ik ga switchen hoef ik dat essay niet te schrijven...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ahhhh kenser ik realiseerde me net dat de eerste drie dagen van mijn nieuwe schooljaar tevens de laatste drie dagen van sziget zijn. dat is best wel kenser.
|
kutttt mijn vakantie gaat niet door :(
|
aaahhh ik zit weer tussen allemaal hypocriete kankermensen in waarom laten ze mij niet met rust met hun zielige KUT persoonlijkheden :mad: :mad: PLEEG ZELFMOORD,.
|
godverdomme techniek (n)
|
Techniek :| :evil:
|
Iemand loopt te klagen.:eek:
Ik moet nog veel huiswerk maken. Aaah! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |