![]() |
Engels
beetje vroeg misschien, maar ik wil ook es een topic maken :bloos: :p
en, gaat het lukken? Ik zie dr niet tegen op ofzo, alleen zo zuur dat ik weer naar school moet ervoor :p |
ik ga voor de 9
engels is teringsimpel |
Ik ga voor de 5.5 want ik moet een 5.5 halen om nog voldoende te staan :(
niet dat dat lukt??:(:( |
Jah, ik ben reuze zenuwachtig voor engels..! IK moet een 4.9 :(
|
wie gaat nou lastig doen over engels... tis gewoon tijdverspilling om daar een examen in te maken laat staan om ervoor te LEREN :s dan ben je noob
kortom: FOCK ENGELS |
Citaat:
|
Citaat:
hoewel ik me persoonlijk niet kan voorstellen dat je uberhaupt onder de 6 kan staan |
Ik ga voor de 4,5. En als dat niet lukt kan ik nog altijd een vijf staan als het goed uitpakt met de rest. Maar ik heb het niet zo op engels, vind het behoorlijk moeilijk :|
|
Ik ga voor de 5... dan heb ik afgerond een mooie 6....
Als dat lukt, ben ik echt zo blij!!! Dat ik nu al een 6 sta vind ik geweldig.. Afgelopen 2 jaar steeds onvoldoende gestaan.. :rolleyes: |
k ga voor de 9.. haal ik vast niet... maar als ik erg mn best doe misschien... en een niet al te moeilijk examen ;) ik wil in ieder geval een 7,6 dan sta ik een 8
k hoef in ieder geval nix meer te leren.. dus doe helemaaaal nix op t moment :D |
ik ga voor een 8 op mijn eindlijst!
sta nu een 7,7, dus minimaal een 7,3! ik ga er zo mijn best op doen, en ook al zou ik eerder weg kunnen, ik ga alles nog een paar keer nakijken en me erg goed concentreren. |
Sommigen hebben een makkelijker 5 havo gehad dan andere.. Nou, ik niet. Ik heb nu met een moeite een 5.9 gemiddeld. Mede door alle fijne luistertoetsen waar ik altijd een onvoldoende voor haal :|
|
Engels wordt een makkie,, heb er echt zin in :D mag een 2,4 halen :D:D
Ik ga voor mn persoonlijk record,,, de tekst maken in 20 minuten... zal zien of et lukt :) De keus om havo te doen was de beste van mn leven :D:D is echt chill,,,, veel mooier dan vwo :D |
ik snap echt niet hoe mensen moeite kunnen hebben met engels aangezien ongeveer alles in t engels is...
|
leraren die slecht zijn vage tekstjes zijn zat redenen voor en misschien bak jij van andere vakken minder en dan gaan ze ook niet zeggen als is toch met dat :nono: :confused:
ik persoonlijk ben geen ster in engels maar ook niet super goed ben het trouwens wel met dado eens havo is egt chiller dan vwo (y) |
Ik wil iig een 6,3 want anders sta ik niet eens meer een 7. :p Het liefst een 8 natuurlijk, maar laten we maar nergens te veel op hopen. (y)
|
Citaat:
Engels is nu mn laagste cijfer.. en dit is een 6.4 eitje! |
Citaat:
Anyway, ik ga voor de 10, natuurlijk. Dat probeer ik altijd, bij elk examen. Maar of ik de 10 haal (of zelfs een voldoende), is natuurlijk nog maar de vraag :) |
Citaat:
wij mogen het 1e half ur niet weg :o wordt nog een probleem :P |
wij het eerste uur niet en het laatste kwartier niet :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar kijk, als je leest en tv kijkt en achter de computer zit kom je zo fucking veel engels tegen, net als in muziek, dus ik snap niet hoe t komt dat mensen t niet snappen want je word er echt mee dood gegooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sommige mensen hebben gewoon die aanleg niet, of je ze nou in engeland zet of niet. Daarnaast zijn er ook mensen (oke, niet zo veel meer, maar ze zijn er) die geen uren per dag computeren en/of tv kijken en er dus niet zo mee dood gegooit worden. Ik weet dat je het niet snapt, maar het ís gewoon een feit dat niet iedereen het zo makkelijk opneemt, daar doe je niks aan. |
Citaat:
Maar ontopic: ik ga nu toch ff het examen van 2005-I oefenen! dan zit ik er een beetje 'in' zeg maar :) |
Engels is echt niet voor iedereen een eitje. Ze gaan er bij engels in de eerste al vanuit dat je een basis hebt, als je die basis hebt gemist blijft het 5jaar lang moeilijk. Tenminste, dat is bij mij het geval...
Ik moet een 5.7 halen, hopen dat het lukt! |
succes :)
ik keek teveel tv vroeger :o nog nooit voor engels geleerd, sta 9.4 :) |
Citaat:
Net examen gemaakt van 2005-I, had een 8,3 :D zal wel weer lager zijn als ik examen morgen maak, is bij alle vakken zo bij mij. |
Engels moet niet zo'n probleem zijn. Hoewel ik altijd te weinig tijd heb! mijn Engels leraar heeft me verteld dat je voor elke vraag ongeveer 3 minuten de tijd hebt, anders red je het niet :( 3 minuten is echt niet veel!
|
pff engels haal ik denk ik niet...
maar 3 minuten :O das best wel weinig :O maar ik heb dyslectie tijd :) |
Zijn er dan echt zoveel mensen die zo goed zijn in engels??:s... bij ons in de klas moet zeker de helft nog een redelijk cijfer halen om n voldoende te blijven staan hoor!
Er zijn er maar 5 ofzo in onze klas die hoger dan n 7,5 hebben :| |
Citaat:
Laat ze lekker pochen ;) |
Citaat:
leraar overlaatst: ja jullie moeten examentekst van 1997 oefenen ~wij werken~ ~na 15min~ ik: meneer ben klaar hij: hele tekst? ik: uhh jah hij: maak dan 1998 ook maar ~15min later ofzo~ ik: ben klaar hij: geef eens kwil ut nakijken ~punt was dus een 8.2 ofzo hij: ja ga dan maar naar huis heb niks te doen meneer van London.... mongool [/niet opscheppperig] |
Citaat:
|
Ik sta nu een 7.8, dus ik ga er niets aan doen. Ik kon op de basisschool ook bijna geen engels maar nu gaat het best goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het hangt ook heel erg af van het niveau waarop er les word gegeven, zoals iemand eerder al zij.
ik haalde eerst voor engels nooit veel hoger dan een 3 of 4 en nu ik op een andere school zit sta ik nu een 7.8 gemiddeld :O op bepaalde middelbare scholen ligt het niveau van sommige vakken erg hoog, terwijl je bijvoorbeeld op de vavo (zit ik dus:P) eigenlijk alleen wordt voorbereid op je examens. je krijgt wel alle 'onderwerpen' aan bod maar niet uitgebreid en op een redelijk laag niveau, omdat heel veel mensen bij mij op school jaren niet naar school zijn geweest of nooit de havo-basisstof hebben gekregen en uiteraard is en blijft het zo dat de een een talenknobbel heeft en de ander een wiskunde of andere knobbel :):P dus veel succes voor de mensen die er moeite mee hebben en voor de anderen.....tsja ook succes he! :D |
Citaat:
|
Citaat:
hier geld dus een 30 minuten per week contactmoment met de leraar en voor de rest zelfstudie....dit jaar ingevoegd na een paar weken hadden ze al spijt van t nieuwe systeem. niemand had zin om voor een half uur naar school te komen, dus zat je als je al kwam met een man of 5/6 in de klas. de leraren begonnen toen ook de hoop maar op te geven :D |
ik heb geen zin, tijdsverspilling (n)
*memo to myself: woordenboek |
English is sooooo fucking easy, that I decided to type my reply in English.
|
Nouja, iedereen schijnt weer veel last te hebben met Frans, terwijl ik dat lees als normaal Nederlands.
Maar Engels... Het kwartje wil gewoon niet vallen. Sta nu een 5,1 en dat komt door die fijne Mondelingen :( |
succes allemaal en vergeet jullie woordenboeken niet :p
|
Citaat:
|
wtf are u talking about?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |