![]() |
Waterproof mascara verwijderen
Heey, ik vroeg me af hoe jullie het doen. Ikzelf pulk het altijd tussen mn vingers weg, maar dat gaat niet meer zo goed aangezien ik dan vaak wimpers mee wegtrek -_-. Maar waterproofmascara is zo moeilijk weg te halen, moet ik het dan beter wegscrubben met washandje met make up remover ofzo?
Want dit gaat niet langer goed zo.. |
Er is speciale remover voor waterproof make-up, je hebt van dat olie-achtige spul maar ook gewoon 'tonic' volgens mij.
|
ik heb altijd van die kleine ronde vochtige doekjes met lotion, van de trekpleister. Je hebt ze bij elke drogisterij wel en je hebt ze ook met olie maar das zo'n vet gedoe. 1 euro nogwat voor 100 stuks dus
|
Ik heb een flesje make up remover van de Kruidvat (wit flesje met blauwe dop en groene tekst) waar het er wel redelijk goed mee afgaat en tis geen olie-achtig spul :)
|
Ik heb van die oogmake-up remover pads.
|
als het maar iets vets is :), ik gebruik altijd babyolie :)
|
ik gebruik oogmake-up-remover-olie (wat een woord) van de kruidvat
|
Citaat:
Ik gebruik trouwens ook niet elke dag waterproof mascara, sinds ik transparante mascara heb ontdekt. :cool: |
Ik heb waterproof mascara van de etos of van de hema en daarbij gebruik ik oogreiniginslotion voor waterproof mascara (etos merk). Ik heb ook van die remover pads voor waterproof mascara. Werkt goed bij mij.
|
Echt weer zo'n topic waarin iedereen een ander spulletje noemt :D
Ik doe het met reinigingslotion van Nivea (de rose). Ik heb ook de tonic (zonder alcohol), die gebruik ik 's ochtends. Wel lekker spul, ik gebruik het al jaren, en niet zo enorm duur. |
Citaat:
:confused: kunnen jullie enkele namen geven in belgie bestaat etos niet :bloos: |
Citaat:
|
Ik gebruik van L'oreal, bovenste laagje blauw, onderop transparant, speciaal voor waterproof. Andere make-up remover kan ik niet tegen, dan gaan m'n ogen pijn doen.
|
Gewoon huismerk make-upremover (olieachtig inderdaad) en een watje, en dan een beetje vegen. En vervolgens was ik de olie eraf met huidvriendelijke niet-zeep, omdat ik dat olieachtige gevoel heel vies vind :P
|
Ik heb make-up-verwijder-doekjes, die zijn voor je gezicht en ogen. Van Demake-up ofzo. Gaat waterproof mascara ook prima mee weg (y)
|
Citaat:
Ik gebruik 3 in 1 doekjes van garnier. Mascara met je vingers wegpunniken is vies, daarbij lijkt het me dat je er allemaal wimpers mee uittrekt?? |
Citaat:
Ik gebruik ze alleen niet meer omdat het niet goed is voor m'n huid. (n) Transparante mascara is mascara zonder kleurstof, dus een soort gel. Ideaal voor dit weer. :cool: |
Na 2 dagen is het er wel af :o
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vriendin van mij gebruikt Brylcreem :) . Ik doe soms expres waterproof mascara op, zodat we 's nachts samen voor de spiegel kunnen smeren.
|
Ik bedacht me gisteravond toen ik mijn make-up eraf haalde dat ik dat flesje heb gekocht voor het cabaret in 6vwo en dat ik nu dus al ruim twee jaar met dat flesje doe :cool:
|
Citaat:
|
Ja, dat is wel het voordeel van flesjes. Doekjes zijn zo op. Maar ja, ze zijn zo fijn, ik neem ze altijd mee als ik ergens ga logeren, super handig om zo'n pakje even in m'n tas te werpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gebruik toch producten die voor ogen zijn bestemd, ogen zijn zo kwetsbaar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ja :D
|
Ik gebruik nooit waterproof mascara, omdat het er moeilijk af gaat en meestal vrij dik en klonterig is. Maarja ik ben nogal kieskeurig wat mascara's betreft. Ook vind ik een oogmake-upremover met olie vervelend, ik hou niet van dat vettige en heb liever een lotion. Zelf gebruik ik remover van Garnier (in een groen flesje), dat vind ik de meest relaxte remover ooit.. het prikt niet en haalt alles heel goed weg. En het is een lotion. Oh ik zie net staan dat het ook voor waterproof make-up geschikt is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58. |