![]() |
ik zoek een goede monitor (17 of 19 inch) voor zo min mogelijk Euros en zoveel mogelijk kwaliteit.
Wel belangrijk vind ik als er niet zo n enorme plastic rand omheen zit... weet iemand een merk wat een beetje goede prijs/kwaliteitverhoudingen heeft? |
lg flattron 795ft+ (17'') heel dunne, smalle rand en zeer scherp beeld
|
Tsjah, ik kan je van harte de Iiyama HM704UTC aanraden. Gaaf uiterlijk, niet te dikke randen, discrete knopjes voorop, retestrak beeld (en een vlakke beeldbuis, of course). Ook fijn is dat-ie niet zo diep is.
Alleen wel heb je 2 hele fijne horizontale lijntjes over je beeldscherm lopen, wat komt door 't type beeldbuis. Kan je verzekeren; na een week zie je ze niet meer. Ook uit eigen ervaring. Kostte me toentertijd 399 euro. Da's niets teveel voor zo'n 17" monitor, me dunkt. |
hee f t nog iemand een aanrader?>
|
Die Dobermann aanraadde is idd een hele fijne monitor.
|
Philips
|
Iiyama maakt prima monitoren. Ik heb er zelf ook 2 staan, en ben over het beeld zeer tevreden. (Die 2 lijntjes zijn idd praktisch onzichtbaar en binnen de kortste keren zie je die niet meer)
Echter vind ik de service van Iiyama vrij bedroevend. Ze zijn traag, leveren vrij slecht werk, soms komt je monitor nog slechter weer terug dan je 'm afgestaan hebt. Wat betreft service weet ik weinig van andere monitor-makers, misschien moet je daar ook eens naar informeren. |
Citaat:
ik zou trouwens gaan voor een Samsung monitor, heb op toms hardware guide en in de c't heel veel positieve dingen gelezen over Samsung monitoren, 959NF is een goed model. |
Op www.ah.nl/multimedia stond een mooie 17 inch van Fujitsu Siemens voor €269,- Maar jah, die zijn nu uitverkocht. :/
|
Citaat:
|
mooie 20" voor €175,- echt een koopje, heb dr zel ook één en bevalt heel goed
640x460 @ 140 HZ 800x600 @ 120 HZ 1024x768 @ 100 HZ 1152x864 @ 85 HZ 1280x1024 @ 75 HZ http://www.nowthatsit.nl/ 20" monitor (Sony Trinitron buis, top!) (GDM20E20) ga naar shop --> monitoren, de onderste is het nadeel: je moet m zelf ophalen in Den Haag |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en €175,- is niet duur voor een monitor |
hmm ik koop die dan maar
|
Citaat:
oppergeil... lol :) |
IIjama Vision Master Pro 411 17" Niet duur en goeie kwaliteit.
|
zelf heb ik een sony trinitron monitor,
specs: 19" puntgrootte 0.24 mm optimale resolutie 1280 bij 1024 op 90hz maximale resolutie 1600 bij 1200 op 75 hz 4 ingebouwde usb poorten. kleur: behuizing: antraciet type: HMD-A420 ik moet wel toegeven dat ie behoorlijk prijzig was, kijk maar eens op www.sony.com |
tja lg staat niet bekend als het beste merk maar voor 800 gulden leverden ze met de lg 795ft+ wel goede kwaliteit af.. (en het design is erg strak)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |