![]() |
Jimi Hendrix
Hey! Ben hier nieuw :)
Vroeg me af wat jullie van Jimi Hendrix vinden. Ben groot fan van 'm (ook al is ie al 36 jaar dood). Nog meer fans/liefhebbers van z'n muziek? Vertel! :D Greetz :cool: Kimi |
|
:rolleyes: >>KLIK<< :rolleyes:
|
Citaat:
|
Och, laatste topic hier is van een jaar terug.
Ontopic: Goede gitarist maar totaal niet aan mij besteed. |
Dan up je hem toch? :mad:
Een echte zweed zou me begrijpen. :( |
Ja sorry ben hier nieuw ;)
|
Componist.
|
Briljant enzo en behorende tot mijn favoriete artiesten.
Wel jammer van dat 'ook al is ie al 36 jaar dood'. Als ie veertig jaar dood is vind je hem niks meer? |
ik vind zijn muziek echt leuk
|
De riff van voodoo chile. Megacool.
|
Overrated. :o
|
haha sukkel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet mijn kopje thee
|
heerser
|
(y) zoo een kerel
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind het behoorlijk kortzichtig om te zeggen dat vroeger alles beter was, dan kijk je gewoon niet verder dan je neus lang is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
het is vast hardstikke goed, maar ik trek het slecht.
|
Mensen relax! Kvin nieuwere muziek (Rage Against the Machine bijv) ook wel vet, maar niet zo goed als oude muziek. Kan ik verder niet beargumenteren, net als dat ik niet kan uitleggen waarom m'n lievelingskleur geel is en niet rood. Wat je zegt antigone, het is subjectief maar als je aan mensen van alle leeftijden zou vragen wat ze nou de beste muziek vinden, zit d'r wel veel oud spul bij.
|
Citaat:
het is vrij logisch dat r veel oud spul bij zit, omdat veel volwassenen namelijk niet op de hoogte zijn van hedendaagse releases. en de doelgroep 30 tot 80 is nu eenmaal een stuk groter dan die van 10 tot 30 |
Vroegâh was alles beteâhr!!1!
|
Ja OK maar RATM is wel best nieuw voor mijn gevoel dan :D Ligt ook aan de doelgroep idd, niet al1 aan de muziek zelf. Hm tsjah tis eigenlijk ni egt objectief te beoordelen wat nou 't beste is, oudere of nieuwere muziek. Wie zou je dat dan moeten vragen :confused:
|
gast het slaat nergens op. nu word er nog steeds fucking goeie muziek gemaakt alleen jij kent het niet.
|
Citaat:
|
Vroeger is door een zeef gehaald, vroeger was alles beter is dus nonsens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sowieso is die hele lijst onzin natuurlijk. |
70's waren over het algemeen walgelijk qua muziek.
|
kunnen we btw weer ontopic
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jimi is de man (y)
ik ken trouwens iemand die echt jimi hendrickx heet haha hoho |
Citaat: