![]() |
Matisyahu
Kende hem nog niet maar heb even z'n cd 'Youth' binnengehaald en die klonk toch wel lekker. Niet dat het van hoogstaande kwaliteit is, maar het luistert lekker weg.
http://www.statemagazine.nl/download...7dc311ce73fdf3 Meer mensen die dit waarderen? |
Stond net nog op de luisterpaal.
Paar keer een liveclip voorbij geweest op the box, wat ik ervan meekreeg was wel aardig. Beetje jammer van die gimmick, maar meer dan dat heeft het eigenlijk ook niet om het lijf. Niets bijzonders, gewoon leuk :) |
Citaat:
|
ik las er iets over in djbroadcast gisteren, ben wel benieuwd op zich. zal het binnenkort eens checken op de luisterpaal
|
Yep, coole muziek :)
Coole artiest ook :) |
Dat ziet er uit als muziek voor op je bar mitswa. Hm.
|
Mwah, reggea. Saaie voorspelbare muziek die je na twee nummers spuugzat bent. (n)
|
Ik vind het geweldig. Ik snap niet hoe je dit saai, voorspelbaar of 'niets bijzonders' kan vinden.
|
Citaat:
Die Matisyahu zal best wel kunnen zingen, maar het is gewoon niks voor mij. Als hij in die outfit blackmetal zou spelen, dan zou ik opkijken. ;) |
Citaat:
|
Ik vind hem in ieder geval geweldig, hij is trouwens de eerste die met hasidic reggae (joodse reggae) bekend is geworden.
|
King without a crown is een ok nummer, de rest is matig tot slecht.Maar hij is wel van de partij als ik ooit nog een bris zou geven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |