![]() |
Word opslag tijd veranderen
Mensen is er een manier om de tijd van opslaan te veranderen in word.. Dus dat je de klok zeg maar terug kan draaien?! Dat je het zo kan manipuleren dat je er een andere opslagdatum van kan maken?! Is dat mogelijk?! Dus dat ik het vandaag opnieuw opsla maar als je dan bij eigenschappen kijk dat er dan 21-05 ofzo staat?!
|
De datum in je PC een maand terugzetten?
|
dat is niet word's "opslag-tijd", maar de access-date, created-date en modified-date eigenschappen van een bestand (dus geld voor alle bestanden), die kun je vrij simpel aanpassen ya
http://www.google.com/search?num=100...ed&btnG=Search |
laat me raden: te laat met inleveren opdracht voor school....
|
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat je daar geen punten mee gaat scoren. Die leraren weten ook wel dat je gewoon de systeemklok terug kan zetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
? als je iets niet inlevert, dan maakt 't toch niet uit of je die tijd dan nog veranderd? of mis ik iets :O |
Tsja, je zou kunnen zeggen dat je het gemaild hebt maar dat het niet aangekomen is, en dmv een fake modified-date "bewijzen" dat je toch echt op tijd was. :nono:
|
dan ligt alsnog de verantwoordelijkheid bij de student/cursist/leerling, ik zou dat iig niet pikken (telaat is telaat, ongeacht of je hond 't opeet, je kat erop z'n behoefte doet, je tas gejat is, de printer stuk was of de mail 't niet deed)
maargoed, dat terzijde :) |
tsja als je zo flauw gaat doen, kun je ook een floppy inleveren waar je met een magneet overheen geragd hebt, en dan zeggen huh thuis deed ie het nog
|
Dat vonden ze bij mij nooit geloofwaardig, maar de opslagtijd veranderen heeft wonderen gedaan. :cool:
|
Citaat:
gewoon zeggen da tje zo stom bent geweest om niet op tijd te beginnen |
Citaat:
maar goed. |
Citaat:
dit is een discussie over de edele schoolfraude :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |