![]() |
Thom Yorke - The Eraser
Solo-project van Thom Yorke of Radiohead fame. Verschijnt ergerns in juli, maar voor de verandering is er weer een cd gelekt - check http://www.ateaseweb.com/mb/index.php?showforum=26 , is wel ergens een link te vinden daar.
2738. Thom Yorke - 01. The Eraser.mp3 4:54 2739. Thom Yorke - 02. Analyse.mp3 4:06 2740. Thom Yorke - 03. The Clock.mp3 4:15 2741. Thom Yorke - 04. Black Swan.mp3 4:49 2742. Thom Yorke - 05. Skip Divided.mp3 3:33 2743. Thom Yorke - 06. Atoms For Peace.mp3 5:13 2744. Thom Yorke - 07. And It Rained All Night.mp3 4:21 2745. Thom Yorke - 08. Harrowdown Hill.mp3 4:37 2746. Thom Yorke - 09. Cymbal Rush.mp3 5:11 Vanmidag maar eens een luisterbeurt geven. |
ben hem nu aan het downen. ben erg benieuwd
|
ja, ben ook benieuwd.
|
heb hem binnen ga nu eens luisteren , staat inmiddels ook op mijn slsk
|
't titelnummer klinkt wel catchy :eek:
|
aan het downloaden. ben benieuwd.
|
klinkt vooralsnog erg leuk.
|
Ik graaf.
|
leuk ploatie
|
ga het uit principe niet luisteren
|
t probleem blijft dat Thom geen goede beats kan maken, daar hapert dit album een beetje op
|
Citaat:
|
Citaat:
ik irriteer me echter wel aan al die fuckers op atease die nu weer met het zinloze statement komen dat jonny > thom |
achja ateasewebmembers....
|
stuur het even over msn max, slsk wil me niet.
|
ah the eraser is echt een vet nummer. de rest raakt me nog niet echt, maar the eraser is gaaf.
|
Citaat:
Citaat:
|
tsja, die kerel is ook al zo ontzettend arm.
ik ga het album toch wel kopen dus imo is het dan geen ramp dat ik het nu al luister. |
ik denk niet dat hij het bedoelt om zijn portomonee aan te vullen hoor grandmommy.
|
no shit sherlock
|
hij valt me niet tegen
|
mja het moet ook maar eens afgelopen zijn met het gezeik dat artiesten ervan balen dat albums gedownload worden omdat de kwaliteit niet goed zou zijn.
Als het album kut is, is ie dat nog steeds in goede kwaliteit. en anders moet ie em zelf maar even met goede kwaliteit op het web knallen. gezeik altijd. |
tenzij het natuurlijk om een foute mix gaat ofzo.
maar goed ik luister em wel als ie op de luisterpaal komt of ik em in de cdzaak zie staan. hehe |
the eraser
the clock black swan and it rained all night echt heel vet (y) de rest kan ik opzich ook wel inkomen |
Oohhh ik download en luister. (y)
|
Download... en luisterd... en ja, the Eraser is een geweldig nummer. :D
Onverwacht goed! |
Citaat:
|
Wate eemj homoband/topnic.. SLAUERRR
|
Citaat:
|
Mwa.
|
mmm zo na een paar kleer luisteren vind ik eigenlijk alleen the eraser echt vet. de rest nog steeds niet zo, het is allemaal nogal veel van hetzelfde.
|
Ik vind het mooi, maar Radiohead is natuurlijk beter.
|
sinds gisteren is ie uit
|
herstel, in juli pas
|
Ik vind de cd wel ok, mooie nummers, The Clock kan me het meest bekoren.
|
heel vette cd
|
hmm interresant! Eens kijken.
|
Citaat:
eentje vond ik wel behoorlijk mooi; over de die britse politicus die zelfmoord pleegde (Harrowdown Hill.mp3 4:37) |
zojuist aangeschaft
jammer dat hij uitsluitend in karton komt, had liever een jewelcase. verder is het wel erg gaaf artwork overigens, stanly donwood <3 |
Geweldig album, komt tot mij over dat Thom eenzaam en zielig in een kamertje heeft gezeten met een Drumcomputer, een Synthesizer, een mic en een laptop en dit gewoon in een week heeft opgenomen. Niet dat daar wat mis mee is, want zo is het ook niet gegaan. Hij haat het woord solo btw, want hij heeft het samen met de producer (ben ff z'n naam kwijt) mogelijk gemaakt.
Mijn favo nummer: Cymbal Rush. |
nigel godrich
|
|
Wel aardige cd, 'The Eraser' springt er voor mij toch wel uit.. maar de rest is fijne achtergrondmuziek.
Artwork is ook weer tof: http://harpmagazine.com/img/news/20060514_yorke.jpg |
harrowdown hill en black swan zijn hier favorieten (Y)
|
Citaat:
|
|
klinkt wel ok
|
af en toe een beetje valsig.
|
nuja, aanvankelijk achtte ik het een mooi tussendoortje alvorens het verschijnen van een nieuwe radioheadplaat maar ik moet zeggen dat het echt een groeialbum is (Y)
|
Oeh! even wennen! maar ik vind hem toch goed! Beter dan verwacht eigenlijk..!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |