![]() |
Samen buiten
oke, rare vraag mischien, stel je gaat naar buiten met iemand die je leuk vind, je gaat ergens zitten, en er valt een stilte, wat zou dan een goed gespreksonderwerp zijn?
|
ik neem aan dat je dan op een feestje bent ofzo? Je zou t dan over dat feestje kunnen hebben :D
Of over hoe haar dag was, of ze nog wat leuks in de planning heeft of... weet ik veel :D |
Nee, gewoon, je spreek met iemand af, gaat buiten wat rondlopen, en je hebt zo'n beetje al alles besproken wat er de afgelopen dagen is gebeurt enzo, en dan ga je even ergens zitten en dan is het stil.
|
Als je dat aan ziet komen, waarom spreek je het dan af? :|
Anyway. Mensen kijken is altijd wel leuk, dingen die in de planning staan, werk, studie, sport, gekte rond het WK voetbal, pfff.. weet ik veel. |
nou, vanalles:
* heb je huisdieren? * heb je broers/zussen? * doe je aan sport? * hou je van lezen en zo ja, wat dan? * welke films vind je leuk? etc. etc. etc. En als ze dan antwoord geeft kun je daarop doorgaan, je moet niet een lijstje vragen afwerken ofzo, maar gewooon... interesse tonen! Je weet toch wel wat je van haar wilt weten? |
Je hoeft toch niet aan één stuk door te praten? Niets mis mee om gewoon even stil te zijn. En anders praat je wat over de omgeving ofzo. Of gewoon over dingen die in je opkomen.
|
'Mooi weer he?' ofzo :P
Of je zegt even niets :) Of, als je elkaar van bv. werk of school kent, ga daar dan over praten. |
Wat een goed gespreksonderwerp is ligt aan het moment. :p
En als ze nog niet weet dat je haar leuk vindt, dan kun je natuurlijk altijd daar over beginnen. ;) :p Maar stiltes kunnen ook juist heel fijn zijn. :) |
In stiltes kijk je elkaar aan en dan ga je zoenen.
Of anders stel je een rare vraag ofzo, zoals "wat zou je doen als.. *vul hier iets buitengewoons in*" :p |
Als het donker is kun je ook nog over sterren beginnen. Doet het altijd goed.
|
als het klikt zou dat niet zo heel erg moeilijk moeten zijn? MIJNS INZIENS hoor.
|
Hetzelfde als dat je ergens binnen zit? Ik zie het verschil niet zo hoor :confused: Bovendien zijn stiltes prima om lekker tegen elkaar aan te kruipen, te knuffelen, kusjes te geven..
|
Citaat:
Ik begin trouwens altijd graag over bizarre dingen die in het nieuws zijn geweest :o Zoals laatst die aap die was opgegeten door een lippenbeer :bloos: Nu zou ik graag beginnen over die pedo-partij... :| |
Citaat:
|
Roleplaying games op de computer.
|
Als je al een hele tijd hebt gepraat en er valt een stilte, volgens mij zit het dan best goed. Je hebt tenslotte best al met elkaar gepraat, ook al heb je veel gemeen/veel over te praten kan het nog niet klikken met elkaar en dan vallen er ook stiltes. Dus als het een gezellig gesprek was en het valt stil dan ehhh ga je zoenen :)
|
Hmm... van die 'of' spelletjes.... je weet wel, bergen of zee, op een onbewoond eiland of in de stad. Kunnen nog leuke dingen uitkomen :) En anders gewoon over wat er in je opkomt. Of blijf gewoon stil.
|
Citaat:
uhuh(y) |
Citaat:
En als het klikt heb je toch genoeg om over te praten? lijkt mij ook. |
Grappige vragen stellen, altijd leuk.
Maar inderdaad, met iemand met wie het klikt, heb je zelden gebrek aan gespreksonderwerpen. Of je moet echt te verlegen zijn... |
Citaat:
|
Als je met iemand buiten loopt, ga je er toch vanuit dat je meer van degene wilt weten. Dan is het niet zo raar om zulke vragen te stellen.
Ik zie dit voor me bij een stilte (vrouwelijk perspectief dan): Oogcontact maken en even in elkaars ogen kijken. Dan verlegen weg kijken, rood worden en glimlachen. Weer kijken en dan heb je een moment gemaakt waarbij je kunt zoenen. Alle stiltes opgevuld, dacht ik zo. Als je elkaar toch leuk vindt, maakt dat ook niet uit. |
Je kan altijd samen die politieke pedo partij af gaan kraken (y) :)
|
Stiltes vind ik niet zo erg. Als er maar ooit weer een moment komt dat iemand weer begint te praten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
of zeggen van zullen we zoenen hoef je daarna ook weinig meer te zeggen :cool:
|
Citaat:
|
Mensen kijken, begin over die rare mevrouw of over dat kleffe stelletje oid.
|
Als jullie elkaar leuk vinden dan zijn stiltemomenten zoen- of knuffelmomenten :o
En anders, als jullie echt uitgepraat zijn, hmm, proberen ander onderwerp aan te snijden ofzo? En wanneer er echt kille stilte vallen, dan heb je een probleem. Mensen waar ik goed mee op kan schieten heb ik niet echt nare stiltes bij. We hebben elkaar vaak genoeg te vertellen. |
Je kent haar waarschijnlijk ergens van. School, studie, werk, sport... Begin daarover..
En jij hoeft natuurlijk niet altijd een onderwerp aan te snijden. Je kunt ook wachten tot zij ergens over begint. En anders zeg je gewoon een keer 5 minuten niks. |
Ga je nog iets doen van de week?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga je nog op vakantie deze zomer? |
als je iets over jezelf vertelt, plak er dan een vraag aan. Zoiets als:
zij: wat heb je gisteren gedaan? jij: ik heb gedingest, blablablabla, dinges jij ook wel eens? Dan loopt het gesprek minder gauw dood en je maakt nog een geïnteresseerde indruk ook. |
auto's
;) |
Citaat:
|
Er gebeurd toch altijd wel wat om je heen?
Zit je bij een weiland is er vast wel een rare koe ofzo.. zo niet.. ga je gewoon een betoog uiteen zetten over waarom je ook wel een koe zou willen zijn ofzo ;) Alles wat je denkt over dingen om je heen, kan je hardop zeggen..--> gesprek. ( niet doen bij wat je van zijn/haar lichaam vindt ofzo..) Als iemand na een stilte van enkele minuten ineens naar mijn huisdieren ging vragen, zou ik daar niet echt van onder de indruk zijn ofzo... Beetje duidelijk dat je dan op z'n vraag hebt gebroed. |
Citaat:
Ik snap niet waarom iedereen zo valt over die vragen. Het zijn maar voorbeeldjes. |
Laat de spanning maar mooi even oplopen:P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08. |