![]() |
[DS] Pwnd ik heb de new super mario bros
http://ds.ign.com/articles/705/705537p1.html
http://dsenergie.free.fr/Fichiers/Ne...rio%20Bros.jpg hier alle info voor het spel Ik ben er net aan begonnen. Maar het is echt old scool <3333 met die hele wereld map <333 en propvol met geheime uitgangen Je kan door het spel heen racen zoals vroeger maar wil je alle levels dan word het spel rete moeilijk genoeg uitdagingen dus. Tevens zijn de minigames van super mario 64 ds opnieuw uitgebracht met multiplayer stand |
metroidminded naamzoek; die heeft 'm al een eeuwigheid.
|
geen nieuwe minigames ?
ik wil m ook hebben, maar heb geen zin om via internet uit t buitenland te halen of zo. |
lijkt me erg vet.
|
[sarcamse]
Hoera! Nog meer Mario, hoe orgineel! [/ sarcasme] |
Citaat:
gameplay _0_ en zeker waar voor je geld(100 levels(waarvan het zeker bij de helft 'moeilijk' is alle munten te halen), 2 player optie die ik morgen voor het eerst ga spelen, maar die er de moeite waard vind, en dus de mini games waar ik zelf niet zo weg van ben maar de rest van mijn familie wel(inc mijn moeder :eek: ) edit: in japan de eerste dag 400.000 en nu al over de miljoen( 5 dagen), blijkbaar toch nog vraag naar :p |
ik heb hem besteld :)
|
Wie een DS koopt heeft sowieso zichzelf pegwnd, wie wil nu zo'n ding..
[/pc fanboy mode] ;) |
Hij ligt hier ook al in de winkel. Zodra ik een DS Lite heb haal ik dit spel.
|
Citaat:
|
Citaat:
(wie er gaat posten in een DS-topic dat-ie zelf geen ds heeft/wil hebben vind ik redelijk sneu eerlijk gezegd. Ik ga toch ook niet in een PC topic roepen dat 'wie een pc heeft, is achterlijk !@#!# DS FANBOY RULLEZ ! WHAAAA!) |
Citaat:
eeuwigheid nogwel :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Trouwens, ik heb nog ouwe gameboy spellen. En de ouwe gameboy jawel. Maar die is behoorlijk kut qua scherm. Krassen en een aangetast scherm. Efin, ik wil graag die ouwe spellen die zo geweldig zijn ook op een nieuwe gameboy spelen. Tetris, Mario Land. :cool:
Hoe dan ook, de DS draait die spellen niet toch? Wel jammer. |
nee wel op de gba sp
|
Ik heb hem ook al een dag of 3... Respect!
Ofzo... |
Citaat:
|
gister voor het eerst die 2player multi player gespeeld met 1 disc, viel behoorlijk tegen
Die mini game multiplayer was wel dik in orde daarintegen (y) Ook vind ik dat groot worden trouwens echt niets toevoegen tot nu toe(einde van wereld 5 nu) die mini is op zich dan nog wel leuk soms (y) |
Citaat:
|
Dimension + Groningen. Prijs weet ik niet precies 40-50 euro ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, de game is wel aardig :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wacht wel tot hier komt :)
in oktober ga ik weer games inslaan in amerika! |
Citaat:
|
Ik ben net door de 1e wereld aan het hobbelen en wat een gaaf spel is het nu al :D.
*gaat meteen verder* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29. |