![]() |
Het GROTE LAAT JE HOREN ALS JE KLAAR BENT MET EXAMENS EN BENT GESLAAGD! *
Zie titel
Ik begin: JAAAAAAAAAAAAAAAAA! Klaar! :cool: :p * Mensen die niet zijn geslaagd mogen ook hun vreugde uitten, ik weet alleen niet of er rede toe is :o |
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! morgen nog twee, maar voor beide mag ik een 1.0 halen!! jippie
|
Ik ben ook klaar.. maar echt bijzonder voelt het niet.. zal wel door het weer komen.
|
Zojuist heb ik mijn laatste examen gemaakt (Natuurkunde 1,2) :)
|
Vakantie vakantie vakantie :d
|
Ik ben klaar en waarschijnlijk gezakt. Maar wel VAKANTIE
|
VAKANTIE en geslaagd ook ja ;)
x |
JIEHOE
of nouja: morgen nog eventjes engels, maar dat zit wel goed, en mag een 1 halen:D. Volgens mij wel geslaagd:) |
Vakantie :D
Waarschijnlijk geslaagd (y) |
:D :D :D JAHOEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
Ik verwacht te slagen, of er moet iets superraars gebeuren! :D VAKANTIE RULEZ!! (feesten ;) ) |
Vakantieieie! En geslaagd :)
|
YEAAAAAH!! Vakantie!!!
En ik ben geslaagd *hoera!* |
KLAAAAAAAAAAAAAARRRRR!!!!!
Zo denk wel dat geslaag ben ;) hangt nog een beetje van engels af ;) hoger normen dan komt dat wel goed (y) LEKKER VAKANTIE HOUDEN :):):):):):):):):):):):):):) |
Bleh. Ik moet morgen nog wiskunde. Leer ik morgenochtend wel, nu nog even uitpuffen.
|
@ de mensen die zeggen dat ze een 1 mogen halen, staan jullie echt een 10 dan? :eek: Of gaan jullie gewoon voor een 5 of 4 voor die vakken :P
|
Juehuaaa ook geslaagd. :cool:
|
Morgen alleen nog wiskunde maar in feite ben ik al geslaagd!
|
Ik hang de vlag al uit!
|
Citaat:
moet voor wiskunde een 1,6 halen dan sta ik een 4 en slaag ik alsnog (mits ik geen reken/nakijk-foutjes heb gemaakt :D ) dus dat moet wel goedkomen overigens heb ik sowieso al het idee dat ik al vanaf april vakantie heb, heb namelijk voor geen een examen hard gewerkt ofzo (meestal de ochtend van te voren ff samenvattinkje van internet geplukt en gelezen...en hoppaaa tog geslaagd :o ) |
Alleen nog wiskunde, maar daar kan ik minstens een vier op komen te staan en de rest heb ik ruim gehaald, dus geslaagd :).
|
Citaat:
Verder hetzelfde. |
Ik ben in principe ook geslaagd, morgen nog wiskunde, maar zelfs als ik een 1 haal ben ik geslaagd.
Dus: Jeeeeuuuuuuj |
was na ak gister eigenlijk al geslaagd maar heb ook al af de vakantie het idee ow ben al geslaagd heb me examen ook niet heel erg geleerd voor vet weinig examen kun je niet leren maar moet je gewoon kunnen
|
Citaat:
|
|
Ik vrees dat het uitten van wat dan ook tegenwoordig niet meer mogelijk is. :)
|
Citaat:
Ik ben klaar maar of dat ik geslaagd ben, geen idee :( |
Morgen nog wiskunde, maar daar kan ik een 1 voor halen, dan sta ik nog een 4. Dus ik ben ook al geslaagd! :D
|
Ruim geslaagd, alleen nog een herexamen om een hoger cijfer te halen. :)
|
Ik was eigenlijk al geslaagd voor ik begon :P Maaarrr vandaag alleen nog Latijn (Y)(N)
|
vanmiddag nog Engels... Maar waarschijnlijk wel geslaagd, moet voor engels een 0.7 halen om een 4 te staan, en dan ben je alsnog geslaagd, dus dat moet wel lukken :o
|
Citaat:
|
Klaar!
en of ik geslaagd ben weet ik niet... |
Citaat:
|
Vakantie wooohooo
|
Klaaaaaaaaaaaaaaaaaar! Ik ben geslaagd, of er moet wel iets heel vreemds gebeuren :o
Vakantie! Geniet ervan mensen :D |
VAKANTIE!:D
ik ben geslaagd denk ik wel, waarschijnlijk met alles rond de 6.5 en 1 5. |
GESLAAGD!!! (ga ik van uit dan)
|
nou de laatste dag was kut dus daarom heb ik helemaal niet zo'n JOFEL GEVOEL moet ik eerlijk zeggen. nouja, komt morgen wel ofzo. maar goed, toch fijn dat ik klaar ben (Y)
|
klaarrrrrrrrrr laat die r maar rollen
|
Citaat:
|
WOEHAAA done :P
Nja zo voelt het niet want ik moet gegarandeerd nog een her doen :( Mja voor de rest WHIEEEHH :P :D |
w00t geslaagd voor dit jaar! Volgend jaar de laatste 3 en dan heb ik eindelijk mn papiertje! Dit jaar alleen maar 7's en 8'en :cool:
|
Ik ben geslaaaaaaagd. Joehoe.
|
Citaat:
|
Ik ben hoogstwaarschijnlijk geslaagd, maar prijs de dag niet voor het avond is.
|
geslaagd voor EM en NT sowieso
NG weet ik nog niet ik heb echt iets van een 1 op biologie |
Jaaaah. Ik ook ik ook ik ook ik ook!!!! :D :D :D
|
Citaat:
IK BEN KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAR was om 12 uur klaar met examen en ben nu voor t eerst ff thuis om te eten, straks weer verder feesteN :D:D:D |
\o/ vakantie
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |