![]() |
welk examen vond jij het moeilijkst?
als je het hebt nagekeken op hoeveel punten kwam je dan, en welk profiel heb je?
ik vond natuurkunde1,2 het moeilijkst... damn ik ivnd het echt eng |
Nederlands (26/45) en biologie (50/79).
|
Wiskunde, en dat heb ik pas morgen. Kun je nagaan. :D
|
biologie, 32 punten
|
wb1 maar misschien wordt latijn ook wel pittig
|
Biologie
& Natuurkunde 1,2 :( |
Scheikunde.
|
biologie 25 punten en natuurkunde ging net zo kut en mssn wel slechter (n) :(
|
Nederlands
|
Pff ik moet nog Latijn en Wiskunde A12, ik denk dat die lastiger worden dan ik tot nu toe heb gehad.
|
Citaat:
|
Tot nu toe Nederlands (28/45) Terwijl dat een van m'n beste vakken is! :eek: Heb de rest van m'n talen echt veel beter gemaakt dan ik dacht. Wiskunde moet ik morgen ook nog maar zien, maar dat gaat wel lukken denk ik.
|
Citaat:
|
bio was *** en natuurkunde ook... Maar bij allebei hangt het er net om, zal net wel lukken waarschijnlijk..
Moet nog latijn en muziek... |
bio en natuurkunde
kdoe nt |
biologie!
|
waarom vind iedereen bio eignelijk zo moeilijk? ik heb voor bio waarschijnlijk zo'n 40 punten gehaald... maar ik heb heel het jaar tijdens de lessen aan andere vakken zitten werken en het boek waarschijnlijk niet eens helemaal doorgelezen.... en maar 1 oefenexamen gemaakt (voor de rest geen voorbereiding) terwijl ik voor alle andere beta vakken kei hard mijn best heb gedaan en die juist wat heb verknald
|
Citaat:
Ik vond bio ook wel meevallen op zich, had niet het idee dat ik het flink verneukt had ofzo had er juist wel een ok gevoel over :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
M&O, duidelijk!
En ik doe CM |
Ik doe CM, en ik vond tot nu toe geschiedenis het moeilijkst. Kom op nog best veel punten uit, ik weet het niet uit m'n hoofd.
Wiskunde morgen wordt nog moeilijker, haha. |
Biologie en Wiskunde B1,2.
|
Bio.
|
vond niemand sk2 moeilijk? ik vond het toch behoorlijk pittig...
|
Ik vond bio sowieso het moeilijkst, maar als ik niet onder de 6,6 kom is er niks aan de hand. Voor de rest was wisb1 ook geen eitje.
|
Citaat:
maar goed, natuurkunde heb ik dan weer verknald, terwijl ik daarvoor wel mn best had gedaan :( |
Citaat:
beetje zelfde geval als ik met bio dan :p maar ik vond sk2 toch echt zeer moeilijk wat natuurkunde betreft geldt hetzelfde voor mij |
Duidelijk natuurkunde 1
Had er het minst voor geleerd van alle examens, omdat ik dacht dat ik het wel aankon, dat ik het wel beheerste. Niet dus :o |
vond tot nu toe eigenlijk alles wel meevallen (ondanks het feit dat ik voor geeneen vak goed geleerd had) :o
zometeen nog wiskunde... die ga ik ontzettend verkloten gok ik zo maar ik heb net ff uitgerekend dat ik maar een 0,6 nodig heb voor een 4 (en dan dus alsnog slaag) dus ja het kan me dan ook weinig schelen dat ik mn examenbundel nog niet open heb gehad ik vertrouw denk ik op mijn eigen inzicht en kunnen :D |
tot nu toe Aardrijkskunde
|
Scheikunde 12
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog een stem voor biologie, veruit de moeilijkste.
|
Filosofie, maar waarschijnlijk heb ik voor geschiedenis lager gehaald.
|
Bio en nederlands
|
Bio, nat en M&O
|
latijn, duidelijk, maar dat is nogal logisch als je er geen flikker voor hebt gedaan. maar anders had ik die ook het moeilijkst gevonden denk ik. dus, latijn. ;)
|
M&o
|
Scheikunde12! (n)
|
wiskunde A1. (maarja als ik een wiskundeknobbel had gehad, zou het vast niet moeilijk zijn geweest)
|
Latijn was veruit het moeilijkst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Latijn was verschrikkelijk, maar ik kan dat ook gewoon niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |