![]() |
Vraagjes..!!
Paar vraagjes..
1. Als je je vriend/in een tweede kans geeft, maar die vervolgens ook weer verpest, geef je haar nog een kans of kan ze het dan voorgoed bekijken? 2. Hoe kun je nou een gesprekje met iemand aangaan, als diegene je bv voorbij loopt of negeert? Hoe kun je nou met een gesprekje beginnen? Danku :) |
Met vriendin neem ik een gewone vriendin aan?
Nou als je duidelijk hebt gezegd dat dit een tweede kans is (en een laatste) zou ik haar laten stikken. Twee vind ik wel genoeg. Het is moeilijk om een gesprek te beginnen als iemand je negeert. Ik weet niet hoe je dat kunt doen, als iemand mij negeert zou ik er niet op af kunnen stappen en dat lijkt mij het enige dat je kunt doen. |
Als een ander je negeert, geeft dat het teken dat hij/zij geen gesprekje met je aan wilt gaan, maar als het echt moet omdat er bv misverstanden zijn (Verwarrend allemaal)
Is het dan gek, om diegene aan te stoten of de naam te roepen..? Ik bedoelde zeg maar, een vriend/vriendin voor een relatie |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
1.jah
2.BIERTJUHH!? astu |
Die persoon heeft blijkbaar geen behoefte om met jou te praten en het beste is om dat maar te accepteren. Door alleen maar achter zo'n persoon aan te hollen, is de kans groot dat je het alleen maar erger maakt.
Verder vind ik je verhaal erg onduidelijk. Je had op z'n minst kunnen vertellen of het over jezelf ging en of die eerste twee onderwerpen in je eerste post bij elkaar horen. |
Citaat:
2. Als diegene jou negeert dan weet je denk ik wel hoe laat het is. Diegene wilt jou blijkbaar gewoon niet spreken. Ow... ik zie nu net dat er allemaal misverstanden waren geweest? Dan zou je hem idd hoe moeilijk het is ook is toch maar gewoon aanspreken en zeggen dat er waarschijnlijk wat misverstanden tussen jullie zijn ontstaan en dit even recht wilt zetten. |
1: Nee, geen nieuwe kans. Ja, hij/zij kan het bekijken.
2: voor zijn/haar neus gaan staan, bellen, sms-en, mailen. Werkt dat niet, dan heeft diegene pech gehad, is mij niet waard. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39. |