![]() |
Uitwerkingen Katern Markten 1
he,
wie weet hoe ik de uitwerkingen kan bestellen/krijgen van katern Markten 1 van uitgever: LWEO thnx |
Achter in elke lesbrief staan (zeer beknopte) antwoorden, daar kun je vast mee vooruit. Lesbrieven etc. kun je natuurlijk gewoon bij de LWEO bestellen, maar of ze uitwerkingen ook aan leerlingen leveren weet ik niet.
PS Waarom wil je ze eigenlijk bestellen? Bij ons op school krijgt iedereen ze gewoon mee naar huis (zelf nakijken enzo...) |
Citaat:
|
probeer eens een isbn nummer van t boek te vinden, ik neem aan dat die erop staat.
|
wij krijgen die ergewoon bij
als je even 1,50 overmaakt op mijn rekening wil ik wel voor je kopiëren en naar je opsturen |
He kerel, waar zit jij op school. Bij de lesbrieven van LWEO worden ook antwoordenboekjes geleverd en in het kader van 'zelfstandig' en 'tweede fase' ligt het voor de hand dat die dingen ook aan de leerlingen worden gegeven. Ik heb dat boekje hier liggen, maar aangezien ik het zelf wel eens gebruik kan ik het je niet opsturen en het is me te veel werk om het allemaal in te scannen. Je moet eens aan je leraar vragen om zo'n antwoordenboekje, die is belangrijker dan de lesbrief zelf, vind je ook niet?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11. |