![]() |
Zoeken in berichten werkt niet meer
Het zoeken in berichten met de zoekfunctie werkt niet meer wat erg vervelend is.
Enkel de resultaten met de string in de titel worden weergegeven. Is de zoektabel geleegd ofzo? :( |
|
Ok :)
|
is ie nou al weer bijna terug? Ik wil weer kunnen zoeken!
|
Idd!
|
Ja hey dit duurt wel lang nu zo!
|
zeikerds.
|
Ik kan nu ook niet meer meten of ik nog een beetje populair bent, julie verdienen geen keurmerkje op dit moment
|
^
| Held! (y) |
Ja, nu zijn we zeer boos.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
schiet nou maar is op!:)
|
kan je nagaan hoe essentieel het nazoeken eigenlijk is :eek:
|
het gaat niet eens om het naamzoeken, maar even iets opzoeken is niet mogelijk en dati s irritant(N)
|
Citaat:
|
nu mag het wel weer hoor(Y)
|
Doe het eens maken :mad: :bloos:
|
Heeft iemand enig idee hoe lang dit nog gaat duren? :)
|
De zoektabellen zijn leeg en Jon heeft geen schijfruimte op de goede partitie om ze te rebuilden.
Ik heb geadviseerd dat hij met parted aan de slag gaat. (y) |
Citaat:
t zal ewl iets zijn met ruimte over verschillende schijven verspreiden, maar hoe en wat precies weet ik niet:o T blijft wel zo dat het vrij irritant is dat je dingen niet na kunt zoeken :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe zit 't? :p
|
Ik wil naamzoek. ;(
meh. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht iets gelezen te hebben van "woensdag" maar dat is dus blijkbaar een fabeltje... of Jon heeft het bedoeld als woensdag, maar ik zeg niet welke woensdag... als dit laatste het geval is mag ik hem alleen nog maar meer want dan heeft hij de goede humor.... :D
|
IK WIL NAAMZOEK :( :grom:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien zou het fijn zijn als de mensen die er meer over weten, eens wat duidelijkheid geven of en zo ja wanneer dit weer kan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
up
|
Woensdag? Prima.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongens dit wordt een beetje irritant. Ik kom tegenwoordig te weinig hier om al mijn topics op de voorpagina van Onzin te zien, en terugzoeken heeft weinig nut. Ik heb wel wat beters te doen. :P
Duurt het nog lang? |
Ik zal vannacht weer een poging wagen.
|
Jon is een held (y)
|
we bidden voor je
|
en 't is niet eens woensdag (Y)
|
Citaat:
|
Citaat: