![]() |
Pinkpop2006 deel II
Line up:
ZATERDAG 3 JUNI / SATURDAY 3TH JUNE PLACEBO * KAISER CHIEFS * NELLY FURTADO * THE DRESDEN DOLLS PAUL WELLER * ADMIRAL FREEBEE *KUBB KRAAK & SMAAK * MO'JONES * ALIZE ZONDAG 4 JUNI / SUNDAY 4TH JUNE TOOL * dEUS * RACOON * BLOODHOUND GANG * KASHMIR ALTER BRIDGE * DANKO JONES * DREDG* VANKATOEN HOOVERPHONIC * INFADELS * THE ZUTONS * THE RAKES MAANDAG 5 JUNI / MONDAY 5TH JUNE RED HOT CHILI PEPPERS FRANZ FERDINAND * KEANE * BLØF * SKIN * PETE MURRAY MORRISSEY * NICKELBACK * DEFTONES * DAVID GRAY * SOULFLY OPGEZWOLLE * THE FLAMING LIPS * EDITORS JAMIE LIDELL LIVE BAND * LIVING THINGS |
tool \o/
|
deftones \o/
de mensen van pinkpop mailen niet terug :mad: |
Citaat:
tja limburgers eh ;) |
Citaat:
|
Citaat:
ik wil weten of je blikvoer en sterke drank mee mag nemen op de camping want er staat alleen dat t op t festivalterrein niet mag, al snap ik dan niet waarom JD dan sponsort |
Citaat:
|
Citaat:
als je ontdanks dat nog sterke drank wil, sterkte :p ik neem overigens wel gewoon jacky mee, camping is toch niet zo streng en ik vind het wel zielig dat je zo naar de deftones uitkijkt, of zullen ze een keer niet tegen vallen live :p |
Citaat:
wil knakworst.... ik kijk echt niet alleen erg uit naar de deftones hoor maar ik kan er ook mee leven als t een kutoptreden word :p t is niet dat ik dan voor eeuwig huilbuien heb ;) |
Citaat:
het wordt goed weer, siked! alleen s' nachts kan het vrij koud worden |
Citaat:
|
Hmm, Zowie/metroidminded, ik zie je dan nog wel? ;)
Heb er zin in! Heb mn kaartje, 75 euro :cool: Staat alleen wel 'actiekaart' op, want een vriend van me had 'm gewonnen. Dat maakt verder niet uit toch? |
Oja als er iemand langs Arnhem komt met 2 plekken vrij in de auto.. vertel het me dan
|
Citaat:
ze zeggen dan ook dat ze overspoelt worden door mailtjes en telefoontjes en dat men eerst de FAQ moet doorlezen. en dat heb ik gedaan maar daar staat weer dat ik ze moet mailen :rolleyes: edit: ik heb ondertussen antwoord ontvangen |
2 dagen
|
het gaat zo'n 17/18 graden worden, dat is toch iets minder
en zaterdag 20, best oke |
Citaat:
|
Ik moet de zondag de hele dag werken, dus die bands mis ik.
|
Citaat:
|
Morrissey !
Maar ik ga uiteraard toch niet. |
Citaat:
|
vanavonndd (Y)
|
Citaat:
Ik heb zelf ook kaartjes gewonnen en afgezien van de stempel 'actiekaart' wijken ze niet af van de 'normale' kaartjes. :) |
Morgen :cool:
|
Hmsss blijkt net dat we pas om half elf weg kunnen... zijn we er pas rond één uur.. Zou dat te laat zijn??? We hebben 3-dagen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
morgen \o/
|
Citaat:
|
Even handig om te weten..
Vanwege problemen met de velden van camping a zullen hier maar 6000 kampeerders worden toegelaten . Er is daarom camping C toegevoegd. Dit is wat vroeger camping D was, en is te vinden aan de Delleweg, maar wel een pokkeeind lopen naar het terrein. |
Citaat:
|
op de site staat dat de camping om 12 uur open gaat op zaterdag, maar ze gooien hem altijd 's ochtends rond 6/7 uur al open als er veel volk staat te dringen bij de poorten. Dus komt vroeg morgen (y)
|
Las in de krant dat defensie zijn medewerking aan Pinkpop verleend heeft, ze hebben een grote (bailey)brug opgezet die van camping C naar het festival terrein loopt, ga straks even kijken. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
ben er rond 12 als t goed is :p |
zometeen aanrijden (y)
|
zometeen de trein :o
|
heb de peppers niet meer kunnen zien, maar het is was echt geweldiggaafleuk, maar ook dodelijk vermoeiend..
vond alleen franz ferdinand tegenvallen |
ik vond het gaaf (y)
|
echt super cool dat het voorste vak opeens open ging zo vlak voor de Peppers :D toen had ik opeens geweldig uitzicht :cool:
de rest was ook gaaf, vooral Nickelback & David Gray.. Nickelback optreden was alleen een kopie van hun warming up bij Bon Jovi, maar dat waren alle coole songs dus mij hoor je niet klagen.. En David Gray, man man, wat heeft die jongen een stem zeg.. wauw :eek: (y) |
RHCP zuigt, Nelly Furtado kon me niet echt boeien, Deftones was wel ok en Soulfly was zeker goed te doen.
Verder niks gezien. Ik heb wel Skin en Kaiser Chiefs gehoord, Skin was niks en Kaiser Chiefs klonk goed maar opstaan was me teveel moeite. |
t was tof, jammer dat ik skin niet heb gezien (wel gehoord) en mn gayass vrienden op t grasveld wilde zitten om op blof (-_-) te wachten en ik dus david gray heb gemist (n)
en deftones vielen mee, ik had ze erger verwacht maar t was best wel erg vet :p ik haat duitsers btw, vooral als ze naast je op de camping staan, en props naar de fruitkraam onderweg naar de camping, dat was teringlekker (y) (y) |
Optreden van Tool was :cool:
|
Tool was gewoon grandioos, 27 juni in de hmh weer.
Bloodhound gang was gewoon rond uit grappig :D en Deftones waren ook zeer strak vond ik persoonlijk. Ik zal wel wat foto's uploaden. |
Ik heb een super pinkpop gehad, mooie bands, goeie optredens...
Alleen kutburen die hun takkeradio vanaf half 11 'savonds tot kwart voor 8 's morgens open zetten waardoor je geen oog dicht doet. Daarna werden zij moe en ging het ding eindelijk uit... Maar verder (y) (y) (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
je zegt net dat zij gewoon in t gras bleven zitten ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |