![]() |
Woooooooooooohoooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!
IK HEB EINDELIJK TELEKINESE GEDAAN!!!!!!!!!!!!!
HOIHOIHOIHOIHOIHOIHOIHOIHOIHOIHOI heb vanmiddag 3 keer mn psiwheel laten bewegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (en nee, het was niet de wind) EN HET IS VERSLAVEND!!!!!!!!!!!!!!!!!! (je mag dit bericht negeren als je wilt:D) |
Citaat:
*nu es kijken hoe die ongelovige hier tegenaan kijken* |
Citaat:
Cker? Ok, 1 dag.................................. :eek: ik stond er zelf ook verbaasd van te kijken. TK is geen visualisatie heb ik nu gemerkt, het is meer 'voelen', weten, erg lastig te omschrijven, maar het lukt gewoon/ |
Citaat:
ben je er echt maar 1 dag mee bezig geweest ? |
ik was al maanden van plan ermee te gaan trainen, maar nu had ik zoiets van: ga trainen, het gaat je dit keer (had het heel lang geleden een keer geprobeerd) lukken (tsja, je hebt precognitie of je hebt het niet;)).
Ik had een kwartier gemediteerd, en heb in een half uur dat wheel 3 keer bewogen. Kinda cool, niet:D? |
ff officieel op ut forum: Gratz!!!
nu ik nog ;) |
Doe je goed joh, maarre...was psies zo`n psiwheel ?? heb er wel es van gehoord, maar weet nie wa et is :confused:
|
Citaat:
Maar ik weet zelf niet hoe ik zo'n ding zou maken al heb ik daar wel gister een site over gezien, maar die ben ik vergeten te bookmarken |
:D Kewl KF Feli!! ik merk dat ik erg goed ben in Mind control ik kan kleine organismen mijn wil opleggen (bv vliegen op een lamplaten zitten en een vogel z'n bek laten houden :D maar toch KF echt kicke jonge da je het kan !:D VEEL GELUK ER NOG MEE!
|
Citaat:
|
Kewl ojha en sorry dak je verwarde met die andere KI Heb je msn? voeg me anders ff toe kamerplant_2001@hotmail.com :) dankje
|
Citaat:
|
Iedereen die wilt weten hoe ie een psiwheel moet maken: http://www.psipog.net/paper.gif
Ahh, mind control, errug leuk. Ik zorg daarmee altijd dat de leraren me gewoon niet zien bij het overhoren van het huiswerk (kán ook uit de hand lopen, zo ben ik een keer als afwezig opgeschreven terwijl dat niet zo was, oops) |
Volgende keer wel antwoord geven als ze vragen of je er bent.
|
Citaat:
|
wat is het nut van al deze paranormale beweeg/control praktijken?
|
Niks :D :D maarja wel kewlig :D ookal is het soms slecht maar als het echt nodig is wel handig :D
|
Citaat:
|
hoe leer je dattan????? :(
kwil dattook |
Citaat:
|
en als dat niet lukt...... :( :(
|
Citaat:
|
euh......als ik even verveldn mag doen.......wat is het nut ervan?
vinnet wel heel tof voor je hoor :) |
nu nog compleet niks, als je sterker wordt kan je het zelf wel bedenken. en om ki fighter te quoten: 'wat is het nut ervan als je het niet kan?'
|
op naar de olifanten
|
Citaat:
|
Citaat:
dan blijf je gewoon proberen hoor. igg niet de moed opgeven, want als iemand anders et kan, kan jij het ook. |
Citaat:
energieverspilling.... bovendien, ik kan dingen laten bewegen met mn thoaghts haaaaaaaahahahaahahaha |
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: Sure :rolleyes: :rolleyes: |
Heb iemand bij toeval dat plaatje hoe je zo'n psiwheel moet maken op z'n hd staan ?
psipog is down... |
Citaat:
|
Citaat:
postzegels verzamelen ofzo? |
ehh, forumbaasje: het is telekinese, niet telekine, klein detail;)
|
rofl als ik genoeg wiet rook dan kan ik het ook laten bewegen of beweeg ik dan? :D
totale nonsens natuurlijk :/ jullie kijken te veel DragonBall Z |
Citaat:
[Edit] Oh, en voor jou informatie zal ik er even bijzeggen dat ikzelf NOOIT naar Dragonball Z kijk...[/edit] Ff een vraagje aan de rest; ik wou dat www.psipog.net/paper.gif uitprinten op de dag dat psipog ineens wegwas, heeft iemand dat bestandje nog ? :rolleyes: |
Citaat:
|
Kijk Nare Man, mystiek gaat over 'aparte' dingen, dingen die niet iedereen interesseren en of weten etc... Er zijn zoveel dingen in deze wereld die jij niet weet, en als je niet openstaat voor zulke dingen dan is dat best jammer, want je kunt zoveel met de dingen die wij weten/beheersen... Als je nou eens serieus nadacht over het leven, dan zou je erachter komen dat een heleboel ongeloofwaardig is, maar dat het tegendeel hiervan nooit bewezen is.
en, je zou gewoon respect moeten hebben voor de mensen die hier bepaalde dingen posten... je naam past bij je... |
Citaat:
|
voor de mensen die hier niet zo vaak komen:
op dit forum wordt respectvol met elkaar om gegaan! Dit is heel belangrijk, helemaal op dit forum. wil je het niet geloven? prima. Wil je je ongeloof uiten? prima. Maar ga dan niet met iemands anders zijn geloof spotten. |
dankje wicce
|
Hee feliciteert :)
Lijkt me wel gaaf om te kunnen, maar ga je nou nog verderoefenen? Want het is toch veel leuker als je zomaar een stoel ofzo meteen kan verplaatsen dan dat je eerst moet mediteren en daarna binnen een half uur iets 'vrij simpels' kan verplaatsen (een psiwheel lijkt me simpel vergeleken met een kast ofzo verplaatsen). Maar veel succes er verder me :) Skapiej |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
telekinese is voor de neus van wetenschappers gebeurt. Er is een theorie dat alle voorwerpen vibreren: het stoot zeg maar energie af. net als wij. Bij telekinese kan het dus zijn dat wij met onze eigen energie vibraties kunnen voortbrengen naar andere voorwerpen zodat zij kunnen draaien, schuiven of omhoog kunnen komen. klonk in mijn oren niet zo erg vreemd.. |
Citaat:
Die theorie klinkt leuk; misschien ook wel waar, maar eerst moet daar dan maar eens een goed onderzoek naar komen; als het waargenomen kan worden moet het gemeten kunnen worden ook (dat zijn zelfs synoniemen; maar ik zeg het zo voor de duidelijkheid); als dat al gebeurd was dan was het heus al wereldnieuws geweest (mensen zoals ik zouden namelijk precies willen weten wat die vibraties inhouden; waar ze uit bestaan, hoe ze invloed uit kunnen oefenen op de krachten die we al kennen uit de bekende fysica en wat voor rol ze speelden bij de oerknal). |
Zou je het kunnen opnemen met je webcam? Niet dat ik je niet geloof...het is eigenlijk naïef om UIT TE SLUITEN dat er andere dingen zouden zijn naast materie...
Ik zou het gewoon willen zien...(niet op de manier zoals de ongelovige thomas dat wenst) |
dat....
.... vind ik een van de meest brilliante ideen ooit... |
Dank u zeer
|
eyz.
Wat is mind control? En hoe maak je zo'n psiwheel (iemand nog plaatje op z'n hd) of mschien kan iemand 't uitleggen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |