Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Mystiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Telekinese is me gelukt! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=142107)

KiPracticer 27-06-2002 20:04

Woooooooooooohoooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!

IK HEB EINDELIJK TELEKINESE GEDAAN!!!!!!!!!!!!!
HOIHOIHOIHOIHOIHOIHOIHOIHOIHOIHOI
heb vanmiddag 3 keer mn psiwheel laten bewegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (en nee, het was niet de wind)
EN HET IS VERSLAVEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(je mag dit bericht negeren als je wilt:D)

Ki Fighter 27-06-2002 20:06

Citaat:

KiPracticer schreef:
heb vanmiddag 3 keer mn psiwheel laten bewegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (en nee, het was niet de wind)

(je mag dit bericht negeren als je wilt:D)

Heeeeee gefeliciteerd jonge, hoe lang oefen je al met Telekinese? En hoe visualiseer jij het? Met de hand of gewoon energie? Nogmaals gefeliciteerd heh.

*nu es kijken hoe die ongelovige hier tegenaan kijken*

KiPracticer 27-06-2002 20:12

Citaat:

Ki Fighter schreef:

Heeeeee gefeliciteerd jonge, hoe lang oefen je al met Telekinese? En hoe visualiseer jij het? Met de hand of gewoon energie? Nogmaals gefeliciteerd heh.

*nu es kijken hoe die ongelovige hier tegenaan kijken*

Wil je dat echt weten?
Cker?
Ok, 1 dag.................................. :eek: ik stond er zelf ook verbaasd van te kijken.

TK is geen visualisatie heb ik nu gemerkt, het is meer 'voelen', weten, erg lastig te omschrijven, maar het lukt gewoon/

erhen 27-06-2002 20:14

Citaat:

KiPracticer schreef:

Gefeliciteerd !!

ben je er echt maar 1 dag mee bezig geweest ?

KiPracticer 27-06-2002 20:17

ik was al maanden van plan ermee te gaan trainen, maar nu had ik zoiets van: ga trainen, het gaat je dit keer (had het heel lang geleden een keer geprobeerd) lukken (tsja, je hebt precognitie of je hebt het niet;)).
Ik had een kwartier gemediteerd, en heb in een half uur dat wheel 3 keer bewogen. Kinda cool, niet:D?

Darvan 27-06-2002 20:22

ff officieel op ut forum: Gratz!!!

nu ik nog ;)

Yule 27-06-2002 22:59

Doe je goed joh, maarre...was psies zo`n psiwheel ?? heb er wel es van gehoord, maar weet nie wa et is :confused:

erhen 27-06-2002 23:54

Citaat:

Yule schreef:
Doe je goed joh, maarre...was psies zo`n psiwheel ?? heb er wel es van gehoord, maar weet nie wa et is :confused:
In de media sectie van psipog (www.psipog.net , bovenste link klikken > media) staan wat movies van voorbeelden...
Maar ik weet zelf niet hoe ik zo'n ding zou maken al heb ik daar wel gister een site over gezien, maar die ben ik vergeten te bookmarken

~GoldenAura~ 28-06-2002 11:09

:D Kewl KF Feli!! ik merk dat ik erg goed ben in Mind control ik kan kleine organismen mijn wil opleggen (bv vliegen op een lamplaten zitten en een vogel z'n bek laten houden :D maar toch KF echt kicke jonge da je het kan !:D VEEL GELUK ER NOG MEE!

Ki Fighter 28-06-2002 11:47

Citaat:

~GoldenAura~ schreef:
:D Kewl KF Feli!! ik merk dat ik erg goed ben in Mind control ik kan kleine organismen mijn wil opleggen (bv vliegen op een lamplaten zitten en een vogel z'n bek laten houden :D maar toch KF echt kicke jonge da je het kan !:D VEEL GELUK ER NOG MEE!
Uhh, KiPracticier heeft telekinese ikke niet (ik doe daar nie aan). Maar eej ik doe ook aan Mind Control op een zelfverzonnen manier. Maar het maakt niet uit hoor, ik kan zelfs leraren van school de geest manipuleren zodat ze geen straf geven. Dark Girl zit bij mij op school en die weet er alles van. Maar welke techniek gebruik jij om iemand geest te controleren? Nogmaals ik merk ook dat ik hier aanleg voor heb, zullen we wat ervaringen uitleveren?

~GoldenAura~ 28-06-2002 15:46

Kewl ojha en sorry dak je verwarde met die andere KI Heb je msn? voeg me anders ff toe kamerplant_2001@hotmail.com :) dankje

Ki Fighter 28-06-2002 18:18

Citaat:

~GoldenAura~ schreef:
Kewl ojha en sorry dak je verwarde met die andere KI Heb je msn? voeg me anders ff toe kamerplant_2001@hotmail.com :) dankje
Ja ik ben jottem80@hotmail.com , kamperplant_2001@hotmail.com? Die ken ik, volgens mij heb ik jou al er eerder toegevoegd. Nou jah, toch maar ff opnieuw doen.

KiPracticer 29-06-2002 12:35

Iedereen die wilt weten hoe ie een psiwheel moet maken: http://www.psipog.net/paper.gif

Ahh, mind control, errug leuk. Ik zorg daarmee altijd dat de leraren me gewoon niet zien bij het overhoren van het huiswerk (kán ook uit de hand lopen, zo ben ik een keer als afwezig opgeschreven terwijl dat niet zo was, oops)

legatus 29-06-2002 12:51

Volgende keer wel antwoord geven als ze vragen of je er bent.

Ki Fighter 29-06-2002 16:23

Citaat:

KiPracticer schreef:
Iedereen die wilt weten hoe ie een psiwheel moet maken: http://www.psipog.net/paper.gif

Ahh, mind control, errug leuk. Ik zorg daarmee altijd dat de leraren me gewoon niet zien bij het overhoren van het huiswerk (kán ook uit de hand lopen, zo ben ik een keer als afwezig opgeschreven terwijl dat niet zo was, oops)

Is handig heh dat Mind Control! Ik gebruik het op bijna iedereen. Ik kan ons moeder mijn broertje straf laten geven. Is lachúh! :D

Copelanl)ia 30-06-2002 02:22

wat is het nut van al deze paranormale beweeg/control praktijken?

~GoldenAura~ 30-06-2002 10:16

Niks :D :D maarja wel kewlig :D ookal is het soms slecht maar als het echt nodig is wel handig :D

Ki Fighter 30-06-2002 11:07

Citaat:

Copelanl)ia schreef:
wat is het nut van al deze paranormale beweeg/control praktijken?
Wat is het nut als je beweeg/control praktijken niet kan?

eendje47 01-07-2002 14:18

hoe leer je dattan????? :(
kwil dattook

Ki Fighter 01-07-2002 14:45

Citaat:

eendje47 schreef:
hoe leer je dattan????? :(
kwil dattook

Nou als je telekinese wilt leren. Dat kan op heeeeel veel verschillende manieren. Ik zeg deze maar: Maak maar een Psi-Wheel, en visualiseer een hand die uit je hersenen komt, concentreer op deze hand en probeer het Psi-Wheel te laten draaien. Dat is één manier.

real terminator 01-07-2002 20:53

en als dat niet lukt...... :( :(

Ki Fighter 01-07-2002 21:59

Citaat:

real terminator schreef:
Dan lukt het niet. Dan kun je beter kijken of je wel genoeg mediteert of andere gaves gaan zoeken.

kleine wicca 01-07-2002 22:32

euh......als ik even verveldn mag doen.......wat is het nut ervan?

vinnet wel heel tof voor je hoor :)

KiPracticer 01-07-2002 23:08

nu nog compleet niks, als je sterker wordt kan je het zelf wel bedenken. en om ki fighter te quoten: 'wat is het nut ervan als je het niet kan?'

susun 01-07-2002 23:09

op naar de olifanten

Ki Fighter 02-07-2002 11:52

Citaat:

KiPracticer schreef:
nu nog compleet niks, als je sterker wordt kan je het zelf wel bedenken. en om ki fighter te quoten: 'wat is het nut ervan als je het niet kan?'
Ja duh, als je het niet kan dan moet je lopen om de lamp uit te doen bijvoorbeeld. :)

wicce 02-07-2002 17:07

Citaat:

real terminator schreef:

dan blijf je gewoon proberen hoor. igg niet de moed opgeven, want als iemand anders et kan, kan jij het ook.

Copelanl)ia 03-07-2002 01:30

Citaat:

Ki Fighter schreef:

Wat is het nut als je beweeg/control praktijken niet kan?

lekker argument :rolleyes:
energieverspilling.... bovendien, ik kan dingen laten bewegen met mn thoaghts haaaaaaaahahahaahahaha

~GoldenAura~ 03-07-2002 08:57

Citaat:

Copelanl)ia schreef:

thoaghts

:rolleyes: :rolleyes: Sure :rolleyes: :rolleyes:

erhen 03-07-2002 21:05

Heb iemand bij toeval dat plaatje hoe je zo'n psiwheel moet maken op z'n hd staan ?
psipog is down...

Ki Fighter 04-07-2002 10:54

Citaat:

Copelanl)ia schreef:

lekker argument :rolleyes:
energieverspilling.... bovendien, ik kan dingen laten bewegen met mn thoaghts haaaaaaaahahahaahahaha

Met je gedachten? Gedachten = energie. hahahahhaaaaahahahaha :D :D

Infaustus 04-07-2002 17:52

Citaat:

Ki Fighter schreef:

Dan kun je beter kijken of je wel genoeg mediteert of andere gaves gaan zoeken.

postzegels verzamelen ofzo?

KiPracticer 04-07-2002 23:06

ehh, forumbaasje: het is telekinese, niet telekine, klein detail;)

Pollore 05-07-2002 01:28

rofl als ik genoeg wiet rook dan kan ik het ook laten bewegen of beweeg ik dan? :D

totale nonsens natuurlijk :/ jullie kijken te veel DragonBall Z

erhen 05-07-2002 07:19

Citaat:

Pollore schreef:
rofl als ik genoeg wiet rook dan kan ik het ook laten bewegen of beweeg ik dan? :D

Als je er zo over denkt waarom kom je dan eigenlijk kijken in het Mystiek forum ?
[Edit] Oh, en voor jou informatie zal ik er even bijzeggen dat ikzelf NOOIT naar Dragonball Z kijk...[/edit]

Ff een vraagje aan de rest; ik wou dat www.psipog.net/paper.gif uitprinten op de dag dat psipog ineens wegwas, heeft iemand dat bestandje nog ? :rolleyes:

nare man 05-07-2002 17:31

Citaat:

erhen schreef:
Als je er zo over denkt waarom kom je dan eigenlijk kijken in het Mystiek forum ?
Om te lachen om jullie natuurlijk :D

Joris 05-07-2002 18:54

Kijk Nare Man, mystiek gaat over 'aparte' dingen, dingen die niet iedereen interesseren en of weten etc... Er zijn zoveel dingen in deze wereld die jij niet weet, en als je niet openstaat voor zulke dingen dan is dat best jammer, want je kunt zoveel met de dingen die wij weten/beheersen... Als je nou eens serieus nadacht over het leven, dan zou je erachter komen dat een heleboel ongeloofwaardig is, maar dat het tegendeel hiervan nooit bewezen is.

en, je zou gewoon respect moeten hebben voor de mensen die hier bepaalde dingen posten... je naam past bij je...

wicce 05-07-2002 19:34

Citaat:

KiPracticer schreef:
ehh, forumbaasje: het is telekinese, niet telekine, klein detail;)
wasn't me :D

wicce 05-07-2002 19:35

voor de mensen die hier niet zo vaak komen:

op dit forum wordt respectvol met elkaar om gegaan! Dit is heel belangrijk, helemaal op dit forum. wil je het niet geloven? prima. Wil je je ongeloof uiten? prima. Maar ga dan niet met iemands anders zijn geloof spotten.

Joris 05-07-2002 22:35

dankje wicce

Skapie 06-07-2002 17:55

Hee feliciteert :)
Lijkt me wel gaaf om te kunnen, maar ga je nou nog verderoefenen? Want het is toch veel leuker als je zomaar een stoel ofzo meteen kan verplaatsen dan dat je eerst moet mediteren en daarna binnen een half uur iets 'vrij simpels' kan verplaatsen (een psiwheel lijkt me simpel vergeleken met een kast ofzo verplaatsen).

Maar veel succes er verder me :)

Skapiej

Ki Fighter 06-07-2002 18:58

Citaat:

Pollore schreef:

Geef es een goei argument om ons te overtuigen dat het niet kan? Want als je zo overtuigd bent dat het niet kan, dan moet je daar ook een goed argument voor hebben. Kom op en geef maar, en niet zo'n rotsmoesje.

Just Johan 06-07-2002 19:04

Citaat:

Ki Fighter schreef:

Geef es een goei argument om ons te overtuigen dat het niet kan? Want als je zo overtuigd bent dat het niet kan, dan moet je daar ook een goed argument voor hebben. Kom op en geef maar, en niet zo'n rotsmoesje.

het moet niet veel gekker worden... in beginsel is er niets dan materie, logica en fantasie; om te beweren dat er meer is dan dat (iets dat meer is dan wat is toe te schrijven aan enkel materie, logica en fantasie) mag je toch wel met hele goede argumenten komen!

dystopia 06-07-2002 19:18

Citaat:

wicce schreef:

wasn't me :D

Was ik. Excuus, had het iets verkeerd neer gezet. De originele topic lichtte nog geen tip van de sluier van het onderwerp op; vandaar.

wicce 06-07-2002 21:34

Citaat:

Just Johan schreef:

het moet niet veel gekker worden... in beginsel is er niets dan materie, logica en fantasie; om te beweren dat er meer is dan dat (iets dat meer is dan wat is toe te schrijven aan enkel materie, logica en fantasie) mag je toch wel met hele goede argumenten komen!

telekinese is voor de neus van wetenschappers gebeurt.
Er is een theorie dat alle voorwerpen vibreren: het stoot zeg maar energie af. net als wij. Bij telekinese kan het dus zijn dat wij met onze eigen energie vibraties kunnen voortbrengen naar andere voorwerpen zodat zij kunnen draaien, schuiven of omhoog kunnen komen.
klonk in mijn oren niet zo erg vreemd..

Just Johan 06-07-2002 21:39

Citaat:

wicce schreef:

telekinese is voor de neus van wetenschappers gebeurt.
Er is een theorie dat alle voorwerpen vibreren: het stoot zeg maar energie af. net als wij. Bij telekinese kan het dus zijn dat wij met onze eigen energie vibraties kunnen voortbrengen naar andere voorwerpen zodat zij kunnen draaien, schuiven of omhoog kunnen komen.
klonk in mijn oren niet zo erg vreemd..

ik weet niet waar je die gegevens vandaan haalt over dat het voor de neus van wetenschappers is gebeurd (wil ik wel weten als dat kan!), want ik weet wel dat meneer telekinese himself mr. Uri Geller opeens niets meer wist te presteren toen er wetenschappers en goochelaars bij waren om hem in de gaten te houden.

Die theorie klinkt leuk; misschien ook wel waar, maar eerst moet daar dan maar eens een goed onderzoek naar komen; als het waargenomen kan worden moet het gemeten kunnen worden ook (dat zijn zelfs synoniemen; maar ik zeg het zo voor de duidelijkheid); als dat al gebeurd was dan was het heus al wereldnieuws geweest (mensen zoals ik zouden namelijk precies willen weten wat die vibraties inhouden; waar ze uit bestaan, hoe ze invloed uit kunnen oefenen op de krachten die we al kennen uit de bekende fysica en wat voor rol ze speelden bij de oerknal).

Droyd 08-07-2002 21:42

Zou je het kunnen opnemen met je webcam? Niet dat ik je niet geloof...het is eigenlijk naïef om UIT TE SLUITEN dat er andere dingen zouden zijn naast materie...

Ik zou het gewoon willen zien...(niet op de manier zoals de ongelovige thomas dat wenst)

Joris 08-07-2002 22:00

dat....

.... vind ik een van de meest brilliante ideen ooit...

Droyd 08-07-2002 22:03

Dank u zeer

commodo 08-07-2002 22:12

eyz.
Wat is mind control?
En hoe maak je zo'n psiwheel (iemand nog plaatje op z'n hd) of mschien kan iemand 't uitleggen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15.