![]() |
Je irritaties van vandaag: deel II!
Brandt wederom los.
Ik had vandaag gym met een tl-havo klas en ik mag die mensen daar geen van allen. |
Dat het DemoCrates-forum kapot is. :mad:
|
Examen met een vmbo-klas die na een uurtje al luidruchtig weggaan.
Ik heb heus geen vooroordelen hoor -_- |
Ik vandaag te horen gekregen wie m'n nieuwe mentrix wordt :) :) :) :) :)
|
de dsg bak van onze TDI is kapot --> 1000 eurie..(N)
|
Citaat:
|
O ja, betwetertjes :o
|
Ik dacht dat ik om 12 uur wakker werd, maar dat bleek half 8 te zijn.
|
Hij!
en een andere hij ook, maar dat is van een heel andere orde. Dat wil niet uit mijn hoofd. :o |
Ik nam een cup-a-soup en verbrande mijn tong (n) Ik kon niet w88 tot 4 uur...en god straft meteen blijkbaar :confused:
|
kutmensen, met kutopmerkingen en kutgedachtes
|
Mensen die heel raar de trap op liepen; allemaal naast elkaar, zodat ik er nauwelijks langs kon. En dan boos worden wanneer ik gewoon naar beneden loop en dus iemand aanstoot. Loop dan niet met z'n vieren naast elkaar :mad:
Verder mezelf; ik studeer niet :mad: |
iemand gaat van school al, hoewel hij had verteld van niet (n)
|
Dat de enige les waar ik vandaag voor op school was uitviel :o
|
Citaat:
maar men zegt: de beste les, is de les die uitvalt :D(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
stom spelletje wat ie speelde waardoor ie me negeerde:mad:
|
Rugpijn :| en spierpijn in mijn benen :confused:
|
Mijn school schiet echt niet op... en ik heb pijn in mijn rechtervoet. (n)
|
Dat me nek zeer doet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Jezus wat een leven:D Ik wil me daar ook weer druk over kunnen maken:(:o :bloos: |
Mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is en hun mening meteen klaar hebben, zonder zich ook maar enigszins te laten informeren. Die bevooroordeeldheid verschaft ze blijkbaar ook nog het recht om maar onvriendelijk te doen. (n)
Daar was ik er vandaag dus weer eens eentje van tegengekomen en mijn handen jeukten om klappen uit te delen. :mad: |
Gisternacht waren de batterijen van het brandalarm leeg en toen gaf hij een heel fijn piepje om de drie minuten :) :) :)
|
Citaat:
OT: Vandaag is er nog geen irritatie voorgekomen (y) |
De resultatensectie van mijn onderzoeksverslag. Heb ik de statistiek gekregen - op een onbegrijpelijk formulier en mag ik gaan uitvogelen wat wat is en hoe je het opschrijft. Jezus. Con-af? Toeaf*richting?
En het erge is dat ik eigenlijk nog wel weet wat hij bedoelt, ook, ik weet alleen niet precies welk tabelonderdeel bij welk stukje statistiek hoort. Aaaaaah. Ik heb zo'n schijthekel aan TGW. Dit vak zorgt er dus vooral voor dat niemand ooit nog psycholinguistiek wil doen. :mad: |
Zoals elke dag dat kankerinternet dat UPC levert :)
|
Citaat:
|
Ik heb de hele dag mijn boek niet aangeraakt :mad:
|
er is geen fotofopic :mad:
|
Dat ik, zoals gewoonlijk, weer eens niks voor school gedaan heb.
|
Mijn moeder.. alles moet altijd nu. Zeker nu ze zelf niet zoveel kan.
En ik zou al klaar kunnen zijn, maar ik moet nog 2 hoofdstukken. Eigen schuld. Bah. |
Citaat:
|
Mijn afstudeerscriptie verhoogt mijn stress en zorgt ervoor dat mijn goede humeur afneemt. (n)
|
Mensen die zeuren dat ik hun wakker SMS op een tijd dat je niet verwacht dat ze liggen te slapen. Als je niet gestoord wil worden, zet dan je telefoon uit, dan voorkom je ook je eigen gezeur. :p
|
Citaat:
|
veel te doen maar te weinig energie enzo
|
Mijn irritatie moet nog komen. En wel ; Om 4 uur aanfietsen naar mijn werk wat 15 km verder op ligt ofzo.
En dan vanavond rond half 10 thuiskomen ofzo. |
Ik ben veel te jaloers...
|
Citaat:
De 16de is het hertentamen, ben benieuwd :| Mijn irritaties van vandaag hebben dan ook te maken met de stof van psycholinguistiek... |
We gingen atletieken bij gym (n)
Gelukkig was het discuswerpen vervangen door 1500 m loop anders had ik het echt niet getrokken |
Ik heb koude voeten, en er zit een breezah slet op mn msn lijst te spammen :(
|
Bah, nog niets wijzer geworden. (n) Dan morgen maar.
|
de mensen op mijn werk zijn stuk voor stuk achterlijk :):)
straks moet ik naar het stadskantoor en rijles maar ik moet leren grmblbahikwilvakantie (n) |
Ik kan niet niezen/hoesten/lachen want dat doet zeer.. maar dan heb ik wel goed mijn best gedaan met die buikspieroefeningen!
|
Denk je eindelijk internet op je kamer te hebben, morst een huisgenoot water op wat bekabeling van de router, waardoor de hele verbinding weg valt. (n)
|
Mijn moeder: 'Ahw kijk die vogeltjes nu schattig badderen, kijk dan, kijk dan'
Zucht. Ik had toch gezegd dat als ik buiten zou leren, we niet zouden praten. :mad: :o |
Ik heb vandaag 5 uur lang voor het vak CKV moet werken en dan moet ik nog 5 verslagen inleveren (n)
|
Zomg jon reageert in mijn topic
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56. |