![]() |
gedichtjes voor je geliefde
Een heel klein gedichtje,
helemaal speciaal voor jou een heel klein gedichtje, voor alles wat ik wou Rust, bescheiden en lief, dat ben jij, mijn hartendief een heel klein gedichtje, helemaal speciaal voor jou Een heel klein gedichtje, omdat ik van je hou voor anke van tim of deze Een heel klein gedicht, heel speciaal voor jou. een heel klein gedichtje voor alles wat ik wou. Rust, open en vol vertrouwen bedachtzaam en lief zo omschrijf ik jou, mijn hartendief. Een heel klein gedichtje heel speciaal voor jou. Zo maar uit het niets omdat ik van je hou. welke is beter? |
Bedankt maar het is niet wederzijds.
|
how about DANSEN OP PAPIER :):):)?
|
Die onderste is beter maar ik vind ze allebei niet geweldig.
Een verliefd meisje zal ze echter wel leuk vinden, denk ik. |
Citaat:
|
Die tweede. En ik vind het schattig :)
|
'lief' laten rijmen op 'hartendief' de gekste
misschien moet je ook ergens 'hou van jou' laten rijmen op 'blijf je trouw' en 'sint zat te denken' op 'wat hij jou zou schenken' edit: maar het gaat natuurlijk om de gedachte erachter. Geef haar het gedichtje dat je zélf het mooist vindt, ze is er vast erg blij mee :) |
Maar ik denk dat het meisje eerder zou denken: wat lief dat hij de moeite neemt en dat ik een gedichtje van hem krijg. En dat ze alleen maar lacht om de sinterklaasrijm :). Een onbegrijpelijk dichtwerkje is minder leuk dan zo'n lievig klef rijmpje :).
Omg, hoeveel verkleinwoordjes kun je gebruiken |
hartendief :(
|
Vind ze wel wat kazig....
|
Ik vind ze allebei kut. :(
|
Zo mooi en poëtisch correct zie je ze zelden. Pure klasse.
|
hehe het was het idee dat de andere ook liefdes gedichten posten
|
Pf ben je gek, dan gaan mensen die afzeiken :o Dat ene gedicht waar ik een beetje trots op ben, is alleen voor hem en voor niemand anders. Zo.
|
Hehe, mijn vriendin heeft 'n paar weken geleden wel 'n lief tekstje voor me geschreven tijdens 'n les Economie. :cool: :bloos: Maar dat ga ik ook niet posten. ;)
|
Ik haat je, m'n liefste.
M'n liefste, soms wil ik je liever schelden. "Jij ei van Colombus!" maar als ik even schrijven blijven mag "Straatfilosoof, tel tegels in de goot!" in 't begin waar jij begon "Dorpsgek, vertrek!" beschrijf me met (je) zinnen "Jij knappende hyperbool!" zoals de hemel buigt ter winde en in verdere verte de kim kust wil ik -stiekem- niets liever doen dan onze liefde te omarmen met een zoen. Niet dat ik het hem ooit gegeven heb, maar goed. Heb er nog wel maar die zijn té cliché :bloos: |
Citaat:
Misschien kunnen we daar ook nog iets mee ? lievig klein rijmpje, ik leg je op je zij, open je rechteroogje, en knipoog eens naar mij. je glimlacht, ik smacht ik kan het niet meer aan ! lievig klein rijmpje, zonder jou kan ik niet langer bestaan. |
Ik geloof dat ik liever een lieve tekst zou hebben dan een gedicht. Doe wat je kunt, niet wat je zou willen kunnen.
|
cute...
alhoewel ik bijna een teiltje nodig zou hebben :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |