![]() |
Doe de WK test.
|
Hm, bij mij doet-ie het niet omdat ik niet de juiste Flash Plugin heb (niet dat het me iets zegt, maar ik zit op een oude PC).
Maar als het die WK-quiz is die vanavond op BNN was dan hoef ik hem niet meer te doen, want ik heb hem voor de TV gedaan met pen en papier erbij. Slechts 8 van de 40 fout, netjes. :)(y) Ik moet wel zeggen dat ik veel moeilijke vragen goed gegokt heb, dus ik heb ook enig geluk gehad. |
7.7 (y)
|
Een 6.4. Zaten een paar lastige tussen.
|
Een 7.3 en ben erg etvreden over mezelf. Was soms wel moeilijk.
|
Een 6.2 maar ik heb dan ook bijna nooit een WK gevolgd. 2002 heb ik heel weinig van gezien omdat Nederland niet mee deed en van 1998 weet ik niet heel veel meer omdat ik toen nog best wel jong was.
|
7,5. Niet slecht.
|
6.9, voorwaar niet slecht
|
een 8, had ik niet verwacht eerlijkgezegd :o
|
7.3, vrouw zijnde. :eek:
|
7,7
Ik denk dat ik alles wat ik niet wist fout had, het ging eigenlijk wel lekker :) |
7,5 gezien de vragen zeer tevreden
|
Hehe, mijn vader had, zoals verwacht, een 10 :D
Vraag die man de eindstanden van elk willekeurig seizoen in de eredivisie de afgelopen 20 jaar en hij weet ze allemaal, inclusief doelsaldi en topscoorders :cool: Hetzelfde geldt trouwens voor wielrennen :P |
5.2 :o
Niet slecht voor een vrouw |
6,9, maar ik heb een stukje op tv gekeken :o
|
8! :)
|
Citaat:
|
5,7 :o
|
Een 8 (y)
|
Uhuh, een 6,9. :cool: En dat voor een voetbal-leek!
|
5,9
maar ik ben dan ook een Belg, en meer dan de helft van de vragen ging over Nederland. :) |
Wat een kutvragen zaten er tussen zeg, Wat voor kapsel had David Beckham in 2002 :confused: /care
7,2 viel me nog wel tegen |
7.5 :) Mja komt ook omdat ik toevallig gisteren Studio Spaan WK Special DVD heb gekeken, daardoor wist ik bv van dat fragment van Van Breukelen
|
7.8, ben ik gezien mijn leeftijd (16) best tevreden mee. :o
|
4.9 :o Ik ben nog niet zo lang geïnteresseerd in voetbal (en zeker niet voor m'n geboorte..) en ook niet echt in al die weetjes enzo, haha.
|
ik had ook een 8, maar ik had een paar antwoorden gezien tijdens de uitzending, dus eigenlijk een 7.5, niet slecht vind ik :)
|
Hij blijft bij mij hangen bij vraag 10 :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan zijn jullie allemaal te laat :)
|
Een 4.3 :o
|
7.1
|
Hij doet het weer (y)
8.2 Terwijl ik toch een aantal vragen niet wist. Zijn er ergens antwoorden? |
even de pa van Gimme more Beer bellen ;)
|
Hehe, ik zal vanavond eens kijken of we alle antwoorden op een rijtje kunnen krijgen ;)
|
7.1
|
Citaat:
1. B 2. D 3. D 4. C 5. C 6. B 7. B 8. C 9. A 10. C 11. B 12. C 13. A 14. B 15. C 16. B 17. C 18. D 19. C 20. B 21. D 22. A 23. D 24. B 25. B 26. D 27. C 28. C 29. B 30. D 31. B 32. C 33. B 34. C 35. D 36. A 37. A 38. D 39. B 40. D Oke, verder geen motivatie maja... :p trouwens, ik heb tot nu toe (op de pa van GmB na) niemand gezien die een hoger punt dan mij heeft. :o :cool: Had slecht 8 fout, daarmee kwam ik op een 8,6. Moet wel zeggen dat ik veel vragen die ik niet wist goed heb gegokt... |
Citaat:
|
5,5 nu :p
|
7,8 :cool:
Valt me alles mee deze score :) |
5,7 :p Ben niet bepaald een voetbalkenner :D Mijn sportkennis zit vooral in Formule 1 en ook een btje tennis ;)
|
4.3
:cool: |
7.1
|
6.2 , me hulp van mn vader.. maar ik heb een goed excuus: het meeste is voor mijn tijd :rolleyes: :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29. |