![]() |
De nacht
Soms bij het vallen van de nacht Kijk ik uit het raam en zie die pracht Van de sterrenhemel daarboven En op deze momenten ga ik geloven Dat ook jij staat te kijken Maar of dit waar is zou moeten blijken Kijk jij naar dezelfde ster Ik weet het niet, daarvoor ben jij te ver Maar stel, we zien hetzelfde en de nacht is grauw Ik kijk naar buiten en denk aan jou Waar denk jij dan aan Denk je aan mij, dat ik voor je ga staan Dat ik je vasthoud en ga praten Dat we elkaar nooit meer verlaten En dan verdwijnt de duisternis En blijft de twijfel, heb ik het mis? Of heb je daar echt gekeken En ben jij bezweken Door de pracht Van de nacht Blijf je vrij Of kies je voor mij? |
Hmm... de vorm is niet echt goed, het is te gerijmd, maar ik vind het ook wel weer mooi eigenlijk. De boodschap dan :)
|
Cool, je hebt hem idd op DoP gezet...
tis beetje gerijmt... maar wel mooi, ik zag het helemaal voor me :) |
(y)
|
Mkay te gerijmd zou niet zo heel erg zijn als je er adere strofes van gemaakt zou hebben denk ik...verders is je ritme niet zo denderend, en je inhoud wat gewoontjes en simpel. Maar op zich niet slecht, ik zou btw wel wat leestekens gebruiken?
|
ondanks dat je AABBCC gebruikt vind ik het toch best goed lopen; misschien moet ik m'n vooroordelen eens goed evalueren ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |