![]() |
billy Crawford
*schaamt zich*
Vind dat nieuwe nummer best wel leuk :( :( Sta voor lul he :cool: :D |
ja kei
|
Citaat:
-wat moeten jullie wel niet van me denken- |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het igg geweldig.
super! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maargoed kap al :rolleyes: |
Citaat:
ik vind het liedje overigens niet zo denderend... |
Citaat:
snap mezelf ook nit Achja, doe lekker gek :p ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hij was toch dood ofzo? :confused:
|
Citaat:
|
wie is dat
geef eens download tips? |
BEn bang dat je het niet echt leuk zal vinden,,
|
Citaat:
zeg dat wat z'n leuke liedjes zijn... dan down ik die... en dan geef ik m'n mening en owja... ff regels lezen.. maak er maar snel een interessant topic van anders gaat ie dichtgemaakt worden de onze boze forumbaasjes... 1) Topics met slechts een mededeling, of "wat vind jij van ..." voegen verder niks toe aan het forum, en zijn dus ook overbodig. Als je je liefde voor een bepaalde groep/artiest kwijt wilt, maak er dan een discussieerbaar onderwerp van, met argumenten waarom je de artiest goed vind of geef voorbeelden van favoriete nummers/albums en evt. wat download-tips. Kortom, achtergrondinformatie over de desbetreffende groep/artiest. |
Citaat:
2. Waarom is die van K-otic ook nog open dan..:S het nummer heet trouwens When You Think About Me, en ik ben bang dat je het 5 minuten nadat je het hebt gedownload ut ook weer verwijderd :D |
gadver
|
Citaat:
(waarom komen hier dan ook alleen maar jongens van eeh paar jaar ouder op af!) |
Citaat:
enne je bent dom!!! nummer vond ik niet zo veel aan... niet echt m'n smaak nee... is inderdaad heel dom dat je het leuk vind... |
Citaat:
|
ik heb teveel moeten afkicken met slotjes ;)
lijkt me duidelijk waarom :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07. |