![]() |
Het nieuwe tijds IZSADC-topic
Houdt u vast voor een nieuwe aflevering van IZSADC!
|
Tering, de vorige is wel snel gegaan.
|
Waar de fuck staat IZSADC eigenlijk voor. :)
|
Citaat:
|
Katje, Coop, Zeehond, Mephisto, Neanderthaler, bedankt. Het was een geweldig feest!!!
|
dag 'begint' weer goed, de laatste regel uit mijn msn log; 3-6-2006 20:22:26 DeaDLocK | Vandaag Jarig. Feestje was cooll. Bedankt allemaal - Carolien - weet je, ik ga me hier niet verder druk over maken. Have a nice life (Y)
en daarna block |
Het kleine linkse rooie rakkertje wordt het
http://fotos.marktplaats.nl/kopen/c/80/57849868.jpg |
Lieflijk. :D
Hoe gaat 'ie heten? Satan? Satan v2? Satan v666? Satan v1337? Ginger (naar mijn helaas-al-lang-dode-ook-rode-babykonijtjes-vangende-kat)? :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Right on, brutha. Dat 'ie nog maar vele levende visjes moge eten en dat 'ie net zo geniaal als zijn voorganger een perfect voorbeeld van Pavlov's klassieke conditionering ("Satan visje? Satan visje?") mag wezen.
De wiet valt hier zoooooo KEIgoed (met een zachte, Brabaontse (dat dan weer op z'n Libmurgs (edit: ehhrr Limburgs dus) uitspreken) g). Nu ga ik met m'n netgefixte kopteloofoon op in een donkere kamer King Crimson liggen luisteren. Hihi. |
der gaat hier buiten iemand dood zo te horen
|
sticky :cool:
|
Citaat:
Ben je alweer enigszins aanspreekbaar? (a) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kon niet overeind komen dus ik ben maar niet gegaan. Als ik op ging staan dan werd het heel erg zwart voor mijn ogen. En dat heeft een uur of twee aangehouden. Toen heb ik winegums met veel suiker gegeten en ging het beter. Maar ja, ik moet koffie sochtends en dat was dus ook weer niet echt het goede.
En nu kijken we nog even Donnie Darko. |
Mmmm, mind0r (n) Meestal doet nachtrust ook vrij veel wonderen en zo... Or pray toooooo teh l0rd ;)
Btw, ga je volgende week zaterdag ook naar het Greijdanus? |
Citaat:
Maar wat is er in het gristelijke greijdanus |
Citaat:
|
Citaat:
ben inmiddels echt compleet en totaal gesloopt, ben net weer thuis. Sinds vrijdagochtend mn bedje niet gezien, nu hoogste tijd om er toch maar weer in te duiken. |
bed is voor mietjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach ik hoor het allemaal wel van Manuel hehe
|
;) uh-uh
is spike btw nog van slag? (a) |
hij ziet er weer vrij goed uit eigenlijk
|
Zo te horen heb ik er niet goed aan gedaan om toch maar niet voor de verrassing langs te komen... Balen. (n)
|
ik leef weer enigzins
vanochtend was het meer dawn of the dead hiero |
hehe. Hier is er ook nog een béétje gaarheid hoor :p
|
Citaat:
|
Hehe sowieso.
En nou jah, omdat een kat niet in zijn eentje mag zijn heb ik er nog maar een uitgezocht. Deze krijg ik morgenochend al; http://foto.deadlock.info/dieter.jpg Ik weet alleen nog niet precies hoe ik hem ga noemen. Katje deed de leuke suggestie: Witje. Zelf had ik namen als henk of dieter in gedachten. |
Ooooh wat lief!!!!!!!!!!!!!
Ik ga voor: Frans Jozef <3 of Dirk. (A) |
Ik zou m piet noemen.
De tering gisteravond was echt brakheid. Tot half 3 s'nachts verjaardag. Twister spelen is de bom!!! :cool::D |
Citaat:
schattig beestje btw |
Beëlzebub.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Of naar een hulpje van Satan. Leviathan ofzo :p. Maar ze zien er allebei wel superliev uit ^^ |
noem em spiet ofzo
|
Zo af en toe kom ik toch wel wat stoers tegen op het internet:
http://members.lycos.nl/troefzoef/pi...iza_108398.jpg |
dxm & mdma bluh :)
|
coop, had ik nou nog iets op je fb gezet net? :p Ik zie 'em niet zitten, maar ik ben dan ook te stoned en ik vertrouw niet op m'n computeroperatiecapaciteit.
|
op mijn fb gezet? que>?
|
Jij had wat op m'n fotoboek gezet eerder vandaag, en ik had daar antwoord op gegeven (dacht ik) maar ik zie niets op jouw fotobook staan. :p
|
nope, ik zie niks :eek:
bewitched! |
re probeer!
|
Citaat:
Juh, ik las net op je fb dat je Janis Joplin digt. Daar ga ik zo meteen nog naar liggen luisteren met de koptelefoon op, zo chill. Eerder vandaag 1 album en 1 best-of opgezet, kwam ik erachter dat er zoveel meer chille shit tussenzit dan alleen 'Summertime.' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02. |