![]() |
RHCP vs The streets
Op rock werchter (www.rockwerchter.be) Spelen er twee van op mijn verlanglijstje jammer genoeg tergelijkertijd. Naar wie zouden jullie gaan kijken?
|
Die is makkelijk.
|
Je had gewoon The Street in Paradiso moeten zien dan had je nu niet een dilemma :D Maar als ik voor mezelf mag praten zeg ik gewoon Rhcp... Dat vind ik wel heel duidelijk...
|
tja wat een domme vraag
|
RHCP, duidelijk! :p
The Streets heeft een Brits accent waar ik me enorm aan erger, ik weet alleen niet hoe dat met jou zit :) |
The Streets, dat lijkt me duidelijk.
|
Citaat:
|
heb gestemd op rhcp
maar the streets vind k ook echt heel goed ! |
Ik moet zeggen dat ik altijd wel wat tegelijk vind op Werchter, maar het is nog nooit zo asociaal veel geweest als nu. Het lijkt of alles wat ik wil zien tegelijk komt en ertussenin dingen zitten die ik maar gewoon leuk of matig vind.
Pfff. Iig, waarschijnlijk ga ik eerst een stukje The Streets kijken en dan RHCP. Als het maar beter is dan een paar jaar geleden, toen was het geluid zo slecht afgesteld dat we terug zijn gegaan naar de camping. |
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen al bedankt voor de reacties. (y) |
Citaat:
|
Touché.
|
damn wat een kuttopic, ga gewoon niet!
|
Citaat:
|
Iedereen die Teh Streetzzzorz!!1! zegt heeft in zijn jeugd meerdere zware hersenschuddingen binnen twee jaar gehad.
|
Citaat:
|
Iedereen die The Red Hot Chili Peppers zegt is een gayen fliker.
|
Citaat:
|
geen van beiden, bierdrinken op de camping!
|
Citaat:
|
Hihihi.
|
Rhcp.
|
Heb op The Streets gestemd omdat optredens in de Marquee veel beter tot hun recht komen dan op de grote weide. Als je een optreden goed wilt volgen op de Main Stage, dan moet je je wringen tussen de tienduizenden ergens vooraan, want op 100m van het podium kun je zowel de Marquee als de Main door elkaar horen..
Gewoon gezellig in de Marquee gaan dus! :) |
Citaat:
|
geen van beide, als het echt nodig is de rhcp dan maar.
|
the street
omdat naar het schijt rhcp meer dan 1000000 euro krijgen en the streets niet. |
Stomme vraag.
|
Citaat:
Heel erg goede rede, meer dan 1 miljoen schijten ze te krijgen ja? |
Citaat:
|
Citaat:
|
the streets uiteraard,
andere dillema's (ok, dit was geen dillema): The Raconteurs (op de mainstage notabene) - Arctic Monkeys 2 Many DJ's - The Who |
The Streets
|
FY met the streets man, RHCP heeft op pinkpop echt een hele degelijke show gegeven... Stelletje mainstream-bashende kutalto's.
En ja, ze vragen een half miljoen, waarom? Omdat ze dat kunnen. Bekend met het meest fundamentele concept van economie? |
Citaat:
|
peppers, doh.
|
Citaat:
|
Mike Skinner verneukt zijn optredens tenminste goed.
|
ik zou lekker zelf kiezen als ik jou was, maar ik zou rhcp kiezen.
|
ik zou the streets gaan kijken omdat het bij de rhcp toch waarschijnlijk gigantisch druk is en dan vind ik het vaak niet tof meer.
|
Ik vind ze allebei goede muziek hebben.. maar de stijl is toch best verschillend, hoe kun je ze dan ooit vergelijken?
|
ik heb weinig met the streets en met de peppers des te meer
|
Jij verdiend het niet eens om de peppers te zien, je kunt de bandnaam niet eens goed schrijven ;)
Maaruh, zekers wel de chili peppers, op pinkpop vond ik ze VET! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat interesseert mij dat nou? Allebei kutbands.
|
uuh..
een [best leuk] top40britpopbandje/eendagsvliegje vs. de enige echte red hot chili peppers? :( lijkt me geen moeilijk dilemma. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1. het is geen britpop
2. dat jij er misschien 1 liedje van kent uit de top 40 maakt het niet top 40 en eendagsvlieg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42. |