![]() |
endoria
Let op
Door het verplaatsen van de server en het toewijzen van andere IP adressen kan het zijn dat sommige sites tijdelijk onbereikbaar zijn, dit komt door DNS caching en is sterk afhankelijk van uw provider. Excuses voor de overlast. heeft iemand idee hoe lang dat kan duren? en is het nu zo dat het afhankelijk is van provider of je je site wel/niet kan bereiken? ik kan hem zelf iig niet bereiken (hcdbja2.endoria.net) |
hcdbja2.endoria.net -> is die van jou?
de reden dat je er niet op komt is doordat die account gehacked is en dus gesloten is.. :D:D |
Ik kan hem ook niet bereiken lijkt me het waarschijnlijkste dat ie down is...
Ik heb iig @home regio Den Bosch. |
Citaat:
en mclaren hoeze gehacked en gesloten?? |
Citaat:
Account leek ookw el een beetje op een dumpplaats, en op de frontpage stond ook dat de site niet meert bestond. Maar voornaamste reden iig dat de account gehacked was, daarna kwamen er toevallig nog een aantal hackertjes en die hadden een file bij jou geupload met gegevens over mijn account. Iig, je account is gehacked, je hebt je account dus niet bepaald beveiligd, staat denk ik doodstraf op. |
Citaat:
en wat weet jij veel van mijn account af :S en hoe komen gegevens over jouw account op mijn account?? |
Citaat:
iemand wilde ook wat gaan doen en is op mijn site ook gaan zoeken ofzo, die heeft toen iets bij jou geupload als hint dat ik de volgende ben ofzo terwijl hij gewoon de 2e hacker is en niks heeft gedaan En waarom ik zoveel weet.. via verschillende manieren.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |