![]() |
WK & commercie
Wat vind jij de leukste actie omtrent het WK? Het kan een actie van een winkel zijn, een tv- of radiocommercial, wat dan ook.
Ik vind de Sosjaal van McDonald's echt geniaal bedacht. "land, hup, hup, Hol!" |
Die is idd wel leuk gevonden :o
Ik vind de nieuwe van Heineken ook wel grappig (y) |
Die van de Staatsloterij in de Telegraaf gister was wel grappig. Ze hadden het wk-schema afgedrukt en Nederland alvast ingevuld tot en met de finale ;) en dan de slogan "alles kan" er onder :)
|
Die Heineken actie is wel goed bedacht..
En er is een reclame van Nationale Nederlanden.. echt prachtig.. dan hoor je zo'n liedje en dan zie je allemaal schitterende Nederlands elftal momenten.. Heel mooi (y) |
NN reclame nog niet gezien. Heineken is wel leuk, sosjaal vind ik echt irritant. :|
|
De reclame van Heineken is echt geniaal. Elke keer als ik hem zie moet ik lachen of ontdek ik weer wat nieuws. De sociaal is van de Mc is ook wel geinig.
Dieptepunt: die bakkebaarden van Gilette |
Die van Coca Cola vind ik wel leuk. :)
|
Citaat:
Die is echt in de rust en na iedere wedstrijd. De sosjaal vind ik tof, de wuppies echt het debielst. Ongelofelijk dat dat zo aan slaat. |
Citaat:
|
Wuppie reclame
|
ik vind die recalem met oude beelden die steeds nieuwer worden met zon traag mzuiekje eronder echt gay
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan me geen reclame van heineken voor de geest halen :confused:
dat liedje van NN reclame vind ik mooi. |
bikini penalty's in de rust absoluut op nr1
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind die bedrijfsleider van AH altijd al geniaal dus ook nu met de wuppies :bloos:
De Sosjaal is ook prachtig natuurlijk. Coca-cola, met die kleipoppetjes is ook wel leuk. Radio 1 met die hond die de lucht in wordt geslingerd is twee keer leuk, daarna wordt ie saai. |
^^ die vond ik heel zielig. :o
De wuppies heb ik hier op de wc deur geplakt, vind ze wel schattig. :o |
Die NN-reclame -> kippenvel!
|
Citaat:
Taalfout in dat lied is volgens mij bewust, hij begint met "Als de dag van toen" en eindigt met "hou ik meer van jou als de dag van toen". Sluit gewoon beter op elkaar aan dan eindigen met "dan de dag van toen". Verder vind ik de Sosjaal aardig geniaal. |
De schrijver zou Nederlands kunnen zijn, maar de zanger is Reinhard Mey en dat is in ieder geval ein Deutscher. Het klopt wel dat als de dag van toen wat mooier aan sluit dan dan de dag van toen.
|
Nou ik vind die reclame van de overheid over de Bob (drink met mate) geweldig. Met die hyperactieve oranje fan. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lalalalala Holland!!! Nuchter! Hier te bekijken :D |
ik vin trouwens he, dat ze in die NN reclame een fragment moeten toevoegen:
Van Tiggelen/Muhren die passt op Van Basten(ek'88finale), en dat het volgende shot dan Dennis Bergkamp is die de bal uit de lucht pakt tegen argentinië (het kan, het is dezelfde hoek;)) |
Citaat:
Hahahaha hoe sterk!! Kende hem nog niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die reclame is gevuld met Nederland - Duitsland. Doelpunten van Bergkamp tegen Argentinië en van Van Basten tegen de Sovjet-Unie zijn mooi maar hebben niets met Nederland - Duitsland te maken.
|
Het is onderzocht: reclames in de rust van een voetbalwedstrijd werken minder, omdat mannen tijd en hersencapaciteit nodig hebben om hun emoties te verwerken.
|
Die Sosjaal van de MC was een idee van een stel studenten.. de MC zag er echter wel wat in en hebben het idee gekocht!
Ik vind die wuppie reclame wel aardig en die van Heineken uiteraard :D (y) |
Citaat:
Fluitend staat de man zijn kever te verven :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |