![]() |
A-a-b-c-b
A-A-B-C-B
Negatieve selectie. Je selecteert. Fout. Je zakt. Het wonder van A - de meerkeuze. B - de openvraag C - de sfeer D – het leren, stampen, denken, zwoegen. Fout. Ik zak. Niet kunnen kiezen is moeilijk. Wij zakken weg in examenstress. We slagen een kreet. ‘Was alles maar voorbij.’ We sloegen onze boeken dicht. Altijd geslaagd. |
Zeer herkenbaar dit :) Vind het wel origineel met die meerkeuze opties ertussen. Alleen vind ik de regelafbreking altijd - geslaagd wat vreemd. Verder (y)
|
Ik ben het met nerwen eens. Je beginstrofe knalt em er gelijk in, erg sterk! (y)
ook "Wij zakken weg in examenstress" vind ik leuk gevonden. :) |
Bedankt. :)
Ik wilde de regelafbreking daar aanpassen, maar dat lukt niet. Hij zou dan dus zo worden: Citaat:
Ik wilde het dubbelzinnig laten zijn. Zeg maar dat je kan lezen dat het altijd geslaagd is om je boeken dicht te doen. Of: Altijd gelaagd, om te laten zien dat 'we' eigenlijk sowieso al wel geslaagd waren. Ooh lekker vaag verteld.. |
Ik had er een strofe met A-A-B-C-B rijm ingedaan.
|
hmm, ik vind hem wel passend bij de examens -hoewel die nu al zijn afgelopen
idd wel wat jammer van het afbreken |
Citaat:
|
Heb geen verstand van rijmschema's. ;) :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had er ook zo'n strofe in verwacht. Dat was gaaf geweest. Nu is het voor mij maar een opeenstapeling van woorden, ideeën.
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry, ben een beetje een noob. :o |
Citaat:
spaak (A) doen (B) ananas (C) schoen(B) |
Ooh, oké!
Dank u! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |