![]() |
vraagje over henna
Als je dat opbrengt he, het beste is dus om dat de hele dag dan op te hebben, maar het is toch vloeibaar? als je dan ff ergens daarmee tegenaanstoot dan is het meteen evrvaagd? of is het hard geworden? of moet je er en doekje omheen doen??
kan iemand me tips geven hoe en wat over henna, en waar je het kan kopen?? xxx |
Henna koop je bij toko's... dus ook gewoon waar ze voedsel verkopen... het ligt aan de soort henna maar meetsal word het hard. Je moet er geen doekje omheen doen omdat je haar zuurstof nodig heeft om de kleur in te laten trekken.. En een hele dag in laten zitten lijkt me ook niet nodig. Hooguit een uur.
|
je kan ook kantenklarehaarverfjhenna bij de body shop kopen, maar dat moet je dan dus inderdaad een uur of 5 laten intrekken.
ik heb het ook wel es geprobeerd, nou, het is groene modder die je niet eens heel makkelijk over je haar verdeeld krijgt omdat het zo'n dikke smurrie is. maar ja, wel lekker eco en het stinkt niet erger dan gewone haarverf.... wat een voordelen toch... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb zelf ook een paar keer me haar met henna geverfd omdat er geen chemische spullen inzitten en het is dus wat beter voor je haar. de henna die ik altijd kocht kwam gewoon van de drogist en die moest een uurtje intrekken. het nadeel van henna is dat je het alleen donkerder kan verven en soms pakt het niet. meestal gaat je haar sowieso wel glanzen dus je hebt altijd wat
veel succes |
gaat et nou over henna voor in je haar of om mee te tekenen? :D
|
Citaat:
|
het gaat over tekenen denk ik, want er staat, hard worden, ergens tegen aan stoten en de hele dag op hebben, lijkt me dus vreemd als het over verf gaat.
|
Citaat:
|
ooooooooh, ja, dat kan ook wel ja...
dat zou ik niet weten, want dat gebruik ik nooit |
Citaat:
|
mijn tip: gebruik, voor op je huid in iig geen zwarte henna, want daar krijg je een soort van jeukende brandwonden van
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |