Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   EK Volleyball 2006/2007 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1422633)

Tofke_H 04-06-2006 22:31

EK Volleyball 2006/2007

Belgie werd groepswinnaar in de 2de ronde door zijn 3de wedstrijd met duidelijk 3-0 cijfers te winnen van thuisland Portugal.
Nederland werd ook groepswinnaar in eigen land.

In juni spelen dezelfde landen nog eens tegen elkaar. Daarna wordt een ranking opgemaakt. De eerste gaat naar het EK, de tweede speelt een barrageduel.

Gaan ze het halen? Wat kunnen deze "kleine" landen nog gaan maken tegen de grootmachten zoals Italie?

Antubis 06-06-2006 19:02

Nja.. misschien een niet helemaal nuttige post. Ik speel zelf volleyball, maar volg de volleyball wereld niet echt. Ik weet eik ook niet wanneer ze spelen en waar je ze kan zien.. ghehe.. ja slechte volleyballer ik weet het.. :o

Pierreke 07-06-2006 10:44

Neither do I, en ben toch ook een enthousiaste volleyballer. Denk dat het nationale elftal van volleybal niet zo leeft als dat bijvoorbeeld van voetbal. Ook de nationale top wordt niet zo gevolgd zoals dat bij voetbal of hockey bijvoorbeeld wel gebeurd. Geen idee waarom... waarschijnlijk doen de meeste mensen het liever gewoon zelf!

Antubis 07-06-2006 13:55

Ja ik hoor heel veel mensen zeggen dat ze het vreselijk vinden om naar te kijken.. terwijl er maar een paar zijn die het wel leuk vinden om te zien. Maar weet iemand wanneer het dan komt en op welke zender?

Tofke_H 07-06-2006 18:07

Citaat:

Antubis schreef op 07-06-2006 @ 14:55 :
Maar weet iemand wanneer het dan komt en op welke zender?
Ik heb zelfs geen samenvatting kunnen vinden op TV :(

Tofke_H 17-06-2006 10:29

Dit weekend zijn het dus opnieuw die wedstrijden. Ik weet dat Belgie zijn eerste wedstrijd met 2-3 won, en ze staan nu met een volledig been in de volgende ronde, nu dat andere been nog. Van NL heb ik nog niets gevonden

Antubis 17-06-2006 17:23

Zucht.. t gaat nu ook allemaal om dat stomme voetbal. :(

Andrew 19-06-2006 06:09

speel zelf ook volleybal maar ik heb alles sinds begin januari niet meer meegekregen omdat ik nu in dus niet in t land ben.. hier in amerika is het ook bijna niet op tv.. in nl volgde ik het meestal via kranten want daar willen ze nog wel stukken in zetten, als er volleybal is op eurosport ofzo dan is het 9 van de 10x beachvolley.. beetje jammer dat ze er zo weinig aandacht aan besteden

Antubis 19-06-2006 11:00

Ja.. ik ben het met je eens. Je ziet altijd voetbal, tennis of schaatsen en hier en daar wat andere sporten. Maar volleybal zie ik zelden. En inderdaad Beachvolleyball is ook wel leuk, maar het echte volleyball is gewoon leuker om te zien en om zelf te spelen, naar mijn mening dan..

Tofke_H 19-06-2006 23:20

Zowel Belgie als Nederland zijn geplaatst voor het EK...

Andrew 21-06-2006 05:20

feest :D

jammer dat we de afgelopen jaren niet meer op het niveau hebben gespeeld als dat we eerst hadden maargoed dat krijg je ook wel als je ineens allemaal jonge mensen hebt en bijna niemand meer van de oude garde, heb er wel het vertrouwen in dat we weer veel gaan winnen :)

Antubis 21-06-2006 10:41

Ja wat ik zo hoor van niet alleen onze club, maar zeker ook van andere clubs, komt er wel aardig wat in de buurt van de eredivisie!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.