![]() |
[NAAIWERK] Teddyberen
http://img61.imageshack.us/img61/9286/beren7uf.png
Dat waren kadootjes voor mijn ouders toen ze 50 werden. Reacties graag :) |
Heel lief enzo, maar nee, ik vind ze niet mooi. Ook knap, ik ben niet zo handig met naald en draad, maar het ontwerp had veel leuker gekund.
|
Ik vind ze heel erg lief! :)
|
Lief :) , maar wat een walgelijke strikjes :o
|
ik vind ze lief, alleen lijken die enorme strikken ze haast te wurgen
en, is dit niet een vrij standaard model, wij maakte ze vroeger van sokken :o |
Citaat:
|
Lief ja, en de strikjes zijn idd wat aan de grote kant, maar (y) dat je ze kan maken, ik heb vroeger wel eens een pop gemaakt en daar werd ik helemaal gek van :D ben je er lang mee bezig geweest?
|
Hehe :) Ik ben dr een paar uur per beer mee beziggeweest. Ik had eens een soort sjabloon voor die beesten gekregen maar de dingen die ik daarmee maakte die leken echt nerkens op. dat was gewoon een rechthoekje met ledematen, dus heb ik die dingen wat aangepast. :)
|
tering wat ongelofelijk suf. :)
|
Citaat:
|
Die ene rechtsboven heeft een speknek :D En bij de onderste twee moet ik denken aan FEBO-kroketten.
|
|
Citaat:
Ze werkt voor de plaatselijke plantsoendienst en knipt heggen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Whaha, ik vind ze snoezig!
|
ik zou zeggen simple art..
verder lijken het op worsten.. |
Och, teddyberen. Opzich een leuk idee, niet bijster origineel of lastig in elkaar te zetten, maar wel aardig op zich. Alleen ziet het beestje met de blauwe strik er een beetje uit alsof 'ie een beroerte heeft gehad, waarschijnlijk gestikt in z'n strik :o
|
Citaat:
Citaat:
Dat, en: Wat voor scary-ass worsten eet jij dan? |
Simple Art Topic oid
lintjes zijn bagger |
Citaat:
Dank voor het commentaar. |
Citaat:
lijkt wel die carnaval polonaise mang :D:D:D |
Zoals je kunt zien is dit voor haar geen simple art.
Doe moeilijk ofzo :rolleyes: Damn! |
Citaat:
en als je er meer mee wilt gaan doen.. wacht daar dan met posten en doe de tweede lading pas.. dit ziet er niet uit. en als je reacties wilt van .. "lief" "leuk" en "schattig". omg, na 2 reacties weet je dat ook wel. en ik eet geen enge-aars worsten :) |
kop dicht allemaal, het zijn gewoon lieve beertjes!
|
Wat nou kop dicht, je mag je mening toch geven :|
|
Citaat:
Die ene rechtsboven moet alleen wel afvallen :o |
Citaat:
Maar goed. Ik vind het wel knap. De nekken zien er een beetje raar uit en de strikjes hadden wel wat netter gekund. Verder vind ik het gewoon maar teddybeertjes: je had ze wat karakter kunnen geven of zo, trek ze de volgende keer een jurkje aan bijvoorbeeld;). |
Ik sluit mij bij Porcelain aan op dat gebied.:)
Voor de rest is het gewoon ontzettend lief, dat je toch de moeite doet om zoiets leuks voor je ouders te maken.:) (y) En volgens mij is het zeker gelukt waarvoor deze beertjes bedoelt waren: Om je ouders blij te maken met dit leuke cadeautje.:) Het is een eenvoudig patroontje, maar volgens mij heb je dit zeker wel netjes gedaan, want ik zie geen uitstekende draadjes en naadjes enz.:) Heb je het met de hand gedaan of met de naaimachine?:) Het beertje met het zalmkleurige lintje vind ik het best gelukt.:) Bij de blauwe zie je dat de ogen scheef staan.:) Daar kun je de volgende keer op letten.:) Voor de rest kun je dit simpele patroon uitbouwen, ermee experimenteren, want misschien kun je ze laten bewegen of de pootjes op een andere manier er aan vast maken, dat ze een houding aan kunnen nemen.:) Geef ze attribuutjes, of naai er leuke knoopjes op waar je een kostuumpje mee maakt.:) Of gebruik hetzelfde patroontje, maar gebruik daarvoor tig verschillende kleuren lapjes.:) je kunt er best wel veel mee doen.:) In elk geval, ik wens je veel succes ermee.:) En ik vind deze leuk gedaan.:) Groetjes, Cathinca |
Citaat:
|
Dat is niet triest dat is goed, toen ik net begon postte ik ook alles waar ik maar een beetje moeite in had gestoken, omdat het voor mij wel een big deal was en er mn best op had gedaan, gelukkig kreeg ik vaak wel kritiek van normale mensen en had het dus ook nut.
Maar op deze manier neem je het nut voor haar er wel af ja. |
Citaat:
maar dan nog vind ik het irritant als je vanalles gaat posten.. post dan alleen dingen die er dan ook echt goed uit zien. |
Citaat:
Aan de tips die ik hier krijg heb ik sowiezo al veel meer dan aan die van mijn vader alleen omdat het van zoveel verschillende kanten komt. Als ik niet mag posten hier tenzij het er echt goed uitziet dan kan je net zo goed een apart subforum maken voor 'meesterwerken' of eentje voor mensen die graag nog wat willen leren en niet alleen willen horen dat hun werk zo mooi is. Dat hoef ik ook niet te horen. Je mag best zeggen dat je het bagger vindt enzo maar dan wil ik wel weten wat ik had kunnen doen om het minder baggerig te kunnen maken. En je moet ook lezen wat ik zeg als je op me wilt reageren. Ik heb je verteld waarom ik ze niet in het simple art topic zet, en alleen omdat het 'bagger is' is niet genoeg reden om ze in een simple art topic te zetten als ze aan de rest van die voorwaarden in een simple art topic niet voldoen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
allemaal mensen die iets anders zeggen dan wat je wilt horen.. maar alleen op mij reageer je? kortzichtig :') |
Ik wil nog even opmerken dat dit forum wel een verzameling pretentieuze boeren bijeen geraapt heeft dat wil je niet weten, erg sneu maar ook wel grappig aangezien 90% van hen absoluut niet het recht heeft op zo'n toon te spreken.
|
Citaat:
dat velen hier geen ervaring hebben, en daarom geen recht van spreken hebben. |
Citaat:
Ik vind het iig op zich wel geinig ;) Ze zien er idd wel een beetje misvormd uit tegenover die wat Vaal postte, mja ik kan er zelf nog minder van ;) |
Jij geeft meer om mee in discussie te gaan.
Rode panda zei hetzelfde als jij zo ongeveer en op jou had ik al gereageerd. n00dles heeft nog enigszins gelijk :) snarl geeft een mening en met wat snarl zegt kan je moeilijk in discussie. Teddyberen zijn namelijk niet al te hip :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49. |