Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Blaas (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1422921)

Stefenootje 05-06-2006 14:46

Blaas

Ik vraag me af of meer mensen dit hebben:

Als mijn vriend met zijn vinger in me gaat, en dan naar boven drukt, (waar volgens de verhalen de beruchte G-spot zou zitten) is dit heel lekker, maar dan eigenlijk alleen als ik erg naar de wc moet. :o Hij voelt dan als het ware mijn blaas een beetje op die plaats drukken, en hij voelt dit niet als ik niet hoef.

En als ik op m'n vriends buik ga zitten (ter hoogte van zijn blaas) en ik beweeg naar voren en naar achter, dan is dat volgens hem echt heel lekker.

Hebben meer mensen dit? En zo ja, hoe komt het?

AngelLena 05-06-2006 16:41

Niks abnormaals in wat voor toestand dan ook, ook al iemand niet hoeft kan het een gevoel opwekken in de blaas. Ik ben verder geen anatomisch genie dus hoe het precies zit zou ik niet kunnen zeggen, maar heeft iets te maken met drukpunten in de lijf die een gevoel ergens anders veroorzaken. Betekent niet direct dat je gruwelijk nodig naar de wc moet dan ;) Wat hij voelt als de blaas wegdrukken is waarschijnlijk gewoon een stukje weefsel dat wat meegeeft op die plek. Hoe het komt dat jij het alleen hebt als je wel moet, geen idee...

Pruttelpot 05-06-2006 17:12

Je bedoelt dat hij of jij het lekkerder vind(t) als je een volle blaas hebt?

(kan niet echt al te wijs worden uit je post eigenlijk)

Overigens is er wel de bekende "de ene moet er van plassen, de ander vind het heerlijk"-plek, maar daar doel je niet op geloofik of wel?

Adgertic Z4 06-06-2006 11:03

Maar dat is idd wel de plek waar ik van moet pissen ja...

Stefenootje 06-06-2006 11:27

Nee, ik móet er niet van plassen, maar het is alleen maar lekker als ik een volle blaas heb, en dus naar de wc moet.

En dat geldt ook voor mijn vriend, als ik op zijn buik zit, en heen en weer beweeg.

Duidelijker?

Adgertic Z4 06-06-2006 11:47

hmm.. tja dan zou ik gewoon zorgen dat er een fles drinken naast het bed staat zodat je moet.. en dan er tegenaan ;)
Ik heb dit zelf niet...
Weet ook absoluut niet of het vaak voorkomt maar als jij en je vriend het lekker vinden moet je er gewoon van genieten...

Evelyne1988 06-06-2006 12:29

als ik naar de wc moet en mn vriend vingert mij voelt t idd anders bij mn gspot. verder kan ik niet zeggen dat 't anders niet lekker aanvoelt. ga toch liever voor het sexen naar de wc. maar, niks geks hoor.

AngelLena 06-06-2006 18:00

Citaat:

Evelyne1988 schreef op 06-06-2006 @ 13:29 :
als ik naar de wc moet en mn vriend vingert mij voelt t idd anders bij mn gspot. verder kan ik niet zeggen dat 't anders niet lekker aanvoelt. ga toch liever voor het sexen naar de wc. maar, niks geks hoor.
Idd, maar hij moet er niet aankomen als m'n blaas vol zit, dan moet ik ook echt als ie daar ook nog eens bezig gaat en da's zo'n lullige onderbreking, dus ik ben voorstander van vooraf ff naar de wc (y) :)

Stefenootje 09-06-2006 15:52

Herkent verder niemand dit?

ssjpan 09-06-2006 23:05

Ik herken het wel, als ik een volle blaas heb is het lekkerder idd.

Lorelei 10-06-2006 17:54

Citaat:

ssjpan schreef op 10-06-2006 @ 00:05 :
Ik herken het wel, als ik een volle blaas heb is het lekkerder idd.
Tot op zekere hoogte want ik word er binnen de kortste keren ook erg nerveus van en wil dan alleen nog maar eerst naar de wc omdat ik me op niets anders meer kan concentreren :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.