![]() |
gezondheidswetenschappen een bčtastudie
Haay!
Is de studie gezondheidswetenschappen een bčtastudie?? Ik wil namelijk uiteindelijk de master forensic science doen, maar daarvoor moet je dus een bachelor in een bčtastudie zijn.... Maar ik kan dus helemaal nergens een duidelijk overzicht vinden van bčtastudies (behalve dan bij de UvA maar die opleidingen lijken me niet egt leuk). Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft! XxX |
Bij de VU valt gezondheidswetenschappen onder medische en bewegingswetenschappen (volgens algemene info boekje), hieronder valt ook geneeskunde, dus ik zou zeggen dat ze beide geen betastudies zijn.
|
Ik zou gewoon eventjes de studieadviseur ofzo van die master mailen en vragen met welke studies je toegelaten wordt tot die Master.
We kunnen hier namelijk wel wat gokken, maar daar schiet je verder niets mee op. |
Citaat:
Voor het geval je een naam zoekt van iemand die er verantwoordelijk voor is. |
Je kan ook naar de toelatingseisen kijken.
Volgens mij kan je gezondheidswetenschappen met alle profiellen doen, dus dan is het denk ik minder beta dan een studie waar ze NG/NT voor vragen. |
ja bedankt... :) Ik had al gemaild naar die mensen maar kreeg maar geen antwoord terug:S... toen hebbik maar gebeld en het is idd geen betastudie..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |