![]() |
Je 666 lifestyle.
Wat ga jij morgen voor duisters doen? Schijt je ook in je broek bij het idee dat het morgen 666 is en ben je bang dat de wereld ten onder gaat? Bid je al weken? Ga je als satan verkleed over straat?
|
Ik ga morgen naar een CD van Creed luisteren.
|
Ik ga morgen de hele dag werken, dan sporten en daarna tot in de late uurtjes aan school werken. In zwarte kleding, dat wel.
|
ik heb morgen om half 9 vergadering...waar we 'gezellig' gaan ontbijten met de klas :(, omdat het de laatste keer is (y)
dat is al wel 666 genoeg denk ik :o |
ik ga morgen werken van 07:00 tot 17:00, dat vind ik wel des duivels. en daarna ga ik misschien even een emo zoeken en slaan. misschien ben ik van het werken wel zo emo dat ik mezelf sla en OHJA snijd, dat is ook heel gepast natuurlijk. een diepe '666' wellicht.
|
Ik moet morgen ook werken, van 12:45 tot 21:00 en ik doe natuurlijk een zwarte broek en zwarte schoenen aan.
Mss neem ik zelfs mijn duivels hoorntjes mee. :evil: En als de wereld vergaat vind ik dat best, want het is toch een kutzooi. Ben ik daar ook mooi vanaf. Mss word ik dan wel gered door een Vogon ruimte schip en kan ik de rest van mijn leven pangalactic gargleblasters drinken... (raad eens wat ik zojuist heb zitten kijken.) |
Ik ga anderen met mijn menstrutatiebloed ondersmeren. (y)
Nee ik heb morgen de hele dag vrij, en ga pasfoto's laten maken in de stad voor mijn nieuwe paspoort. Ik ga wel duivels kijken. |
Citaat:
verder moet ik morgen naar school voor een presentatie en ik zit in een groepje met twee emo's maar ik denk dat het mijn cijfer niet ten goede komt als ik die een beatdown ga geven. |
ik ga naar de markt om gordijn stof te halen en boodschappen doen.
|
Naar het stadskantoor om een indentiteitskaart aan te vragen, en heel trui slayer luisteren...ahum
|
Citaat:
|
ik ga morgen eerst een tentamen maken en daarna mijn loverboy duivels bevredigen!
|
Vroeg op, doen alsof m'n kopjes koffie mensenbloed zijn.
|
Ik ga kaas kopen en spullen inpakken voor engeland, vroeg naar bed en als het waar is wat ze zeggen, dood.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga suf voor me uitkijken. Oh, nee, dat was wat ik vandaag deed!1 :)
|
Citaat:
Als die dan al in de winkel ligt... |
Studeren.
Tja. |
Citaat:
|
|
ik voel me nu al zo gottik :(
|
Citaat:
|
oh en: www.rotterdam666jaar.nl :D
|
De nieuwe omen kijken (y)
|
Ik ga morgen misschien paddo's doen en ik bedenk me eigenlijk nu pas dat het dan 666 is.
|
Ik ga morgen dit topic nog een keer bekijken :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: j :evil: :::::
|
Vandaag dus eigenlijk :)
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
|
Zijn we al dood?
|
Ik wilde
Dus dat wordt de hele dag "SAAATANNNN :mad:" roepen, ter compensatie. Oja, ik moet ook nog emo's in elkaar slaan maar ik ben bang dat ik er op moment supreme te lui voor ben :( |
Oja wtf. Mijn paspoort is idd dan ook vanaf 666. (y)
|
Citaat:
|
Verder ga ik op 6-6-6 het woord 'zodat' quoten, denk ik.
:mad: Citaat:
|
Ik was van plan morgen lessini te kopen. :)
|
(y) (y) (y)
|
Mijn verstandskiezen komen uitgerekend vandaag door. Misschien ben ik wel de dochter van Satan en zijn het mijn hoorns die verkeerd groeien. Ik weet niet wie mijn biologische vader is, dus wie weet! (y)
|
Ohja; :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
|
Ik ga morgen in de trein zitten.
|
ik denk dat ik nog maar even een eeuwtje wacht op de volgende 666 voor ik duivelse crap ga uithalen, morgen/strax/nu geen zin
|
Mijn kat moet morgen naar de dierenarts :eek: .
En ik ga weer terug naar mijn kamer, ik denk dat ik maar een taxi neem in plaats van de metro (elk excuus aangrijpen :o ). |
Mijn ouders gaan over een aantal uur op vakantie.
En mijn moeder is er pas van het weekend achtergekomen wat 666 nu echt betekende. |
parteeh, kronenbourg en jointjes!
omdat ik jarig ben ja d-day |
congrats (y)
|
dank u (y)
|
Kanker bruut! ik tjek net hoeveel ruimte ik nog heb op mijn hard disc en... nou ja, kijk zelf maar! :cool:
http://img.photobucket.com/albums/v3...6fucking66.jpg |
Vandaah heb ik een examen geschiedenis! Mss ga ik er wel satan bij betrekken omdat het ook gaat over het Christendom :eek:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32. |