![]() |
5 september!!! maar 8 euro valt mee, als t maar in the max is anders :mad:
wie gaat er??? **edit zl wel geen 8 euro zijn, geen idee hoe ik daar opkwam :confused: |
Citaat:
jeuj misschien gaan mijn vriendjes dan toch mee naar lowlands!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D hihi |
nou...nee
|
BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETERRRRRRRR
dat moet ik tegen mijn broer zeggen.. :D doe ik ook nog iets goeds voor hem :rolleyes: |
ik ben er zeker bij, maar ik ga toch naar Pukkelpop, zaazje
|
Citaat:
|
half nederland wil daar naar toe dus het zal wel binnen 30 seconden uitverkocht zijn
|
ik zal er zijn... tenzij ik geen kaartje weet te krijgen...
|
jeee ik gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
er is een god...dank u...ik ga..
|
Citaat:
trouwens waarom zou het geen 8 euro kunnen zijn? 't is geen bad religion ofzo |
Melkweg is veels te klein voor NOFX lijkt me. Op zn minst in de 013 .
|
owww.....daar MOET ik egt heen!! :) weet iemand wanneer de voorverkoop begint? dan kan ik alvast mn tentje bij het postkantoor opzetten ;) :p
nou, ik ga dus zeker als ik een kaartje te pakken kan krijgen..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja maar toch zou 013 volgens mij ook beter zijn, groter maar niet te groot...
lijkt me dat de melkweg dan propvol zit en je nie meer kan bewegen |
het zal waarschijnlijk net zo druk zijn als bij less than jake. dat was uitverkocht en meer kaartjes verkopen ze gewoon niet. dus voller kan het niet worden!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
the max (grote zaal meklweg) is ook een optie, daar gaan 1000 mensen in. In de Old Hall geloof ik maar 750 (daar was LTJ)
|
als we nou niet doorvertellen he dat nofx komt, en dan weet dus bijna niemand het he...en dan kunnen wij wel!!!hebben we iig kaartjes..en ok achteraf kunnen we dan zegn dat nofx komt..toch
goed plan? :) |
Citaat:
Hoe naief kan je zijn... Er zijn wel meer mensen die op de site van melkweg kijken... En dan heb je nog zoiets als mondreclame.... Ik stel voor dat je gewoon met een tent voor het postkantoor gaat staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien spelen ze wel 2 avonden in Holland. Lijkt me wel tof als ze ook nog ff de OSP in Groningen aandoen ofzo :)
|
daar wil ik wel heen...
|
duhhhhhh dat ik er heeeen ga NoFX Ruleeeerd nu nog rancid in nederland dan in mijn lijstje kompleet denk ik
|
|
Citaat:
[schrijft Thutshui] |
Citaat:
Date City Venue 09/05/2002 Amsterdam, Netherlands MELKWEG more info... op epitaph.com staat alleen deze... maarja, misschien wordt de effenaar nog wel toegevoegd :) |
wowwwwwwwwwwwwwwwwwwww vettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt :D
|
VOORVERKOOP BEGINT 4 JULI
...men kijkt op melkweg.nl en vindt.. en nu allemaal: 'dankjewelmarijke!!!' :D |
dankjewelmarijke!!!
maareuhm, kewl :) alleen wete ik nog niet zeker of ik uberhaupt wel naar ll danwel pp kan. ik denk dat als het snel is uitverkocht het net zoals het coldplayconcert (toch?) naar de hmh zal worde gemoved |
dan ga ik 4 juli 'sochtends voor ik mijn eindrapport ophaal even langs het gwk :)
|
Citaat:
eej maartje zou ze dat serieus bedoeld hebben :S:S?? |
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wooooooooooooooooooooooo NOOOOFX...
Jeej...! :D:D Nu nog Rancid als support act en dan ben ik voor de rest van mijn leven gelukkig :D |
i'll be theeeeeere :D:D ofcourse... woei geweldig heh :D maar toch wil ik naar pukkelpop nufan enzow :)
|
hmmm volgens mij word dit n slagveld om de kaartjes iedeen is natuurlijk van plan om op de dag dat de verkoop begint znkaartje te kopen pffffff dit word knokken :D (niet al te letterlijk natuurlijk)
|
ik ga 4 juli 's morgens vroeg met mijn vlammenwerper voor de VVV in Eindhoven zitten en niemand komt er in! (behalve Ufke en Paco de Taco)
The tickets are mine :mad: ik ga daar heen, ik sta vooraan, ik krijg een plectrum of een set list... and don't try to stop me :mad: hoezo fanatiek? :D |
Citaat:
|
Hoe duur is het?
|
VOORVERKOOP BEGINT 4 JULI
'dankjewelmarijke!!!' jij bent wel tijdig |
ik ga gewoobn naar de melkweg denk ik?? 4 juli stukken goedkoper :p
|
och... vergeten:
'dankjewelmarijke!!!' |
Citaat:
|
zullen we dan meteen een lijstje met forummers maken...
-harrie the 5h - - - - - - - - - |
Citaat:
|
zullen we dan meteen een lijstje met forummers maken...
-harrie the 5h -Ufke - - - - - - - - |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |