![]() |
36 Crazyfists - Helling 6/16/2006
In Utrecht dus.
Zeker aanwezig (y) EDIT: Wat een kankerband in het voorprogramma. |
ze spelen ook donderdag in de Melkweg (Y)
met dezelfde kankerband (N). Ze zijn allebei headliner dus met een beetje mazzel speelt 36C eerst en dan kunnen we mooi naar huis (Y) |
lijk me stug. Rise a Thousand is zeker support. dan kom je toch wat later...
|
Bij de Helling speelt Atreyu niet hoor Mikkel.
Waarschijnlijk aanwezig. |
dan heb ik oude informatie (Y)
|
Citaat:
|
leuk
|
ben erbij
|
(Eleanor)
Gister gezien in de melkweg, man man wat een droevig publiek zeg! Verder was het wel ok (36 CF dan). |
atreyu scheen weer aars te zuigen, idem voor FFTL.
|
36cf was goed, de rest vond ik niet de moeite waard. en inderdaad, wat een tuig in die zaal
|
Atreyu ging steeds maar langzamer spelen, zelfs de nummers van ehhh nou Huppelepup and Butterfly Kisses klonken als trage stront :( 36 was wel leuk en we waren te laat voor de 1e band. Publiek was erg eehh.. hip, maar niet gezellig.
|
Citaat:
maar heb me verder wel vermaakt. Andere 2 bands heb ik gemist.. kwam toch eigenlijk meer voor poptrash. het publiek was in 1 woord myspace. |
Citaat:
Ik vond het dus weer es een supervet optreden, vond 36 een beetje minder. FFTL heb ik weinig van gehoord ivm in mn oren schreeuwende pubers. |
Gelukkig kwam er enigzins verbetering in het publiek toen 36 Crazyfists speelde. Maar wat the fuck! Ik heb serieus meerdere keren moeten nadenken wie er nou een jongen of een meisje was :eek:
|
Het enige dope aan FFTL was Wes Borland.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |