![]() |
Slaaaaaaaaaaayyyyyyyeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr
Sssssssssssssssllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyy yyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sssssssssssssssllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyy yyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sssssssssssssssllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyy yyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sssssssssssssssllllllllllllll llllaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!sssssssssssssssllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyy yyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sssssssssssssssll llllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeee eeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sssssssssssssssllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaa aaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sssss ssssssssssllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyee eeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Now Playing: Slayer - Angel of Death [04:51m/320Kbps/44KHz]
|
Ochja, ik zet show no mercy wel ff op...
|
Reign in Blood ff lekker pompaaaaaaaaaah
|
BUFFY
|
Metallica! :mad:
|
JESUS SAVES
|
God hates us all
|
|
Bidmarathon tegen duivelse krachten
Op 50 plaatsen in Nederland houden christenen een bidmarathon. Sinds 18.00 uur gisteravond wordt 24 uur lang gebeden om tegenwicht te bieden aan de kwade krachten van de duivel. Het is vandaag 6 juni 2006 en 666 is het getal van de duivel. De organisatie zegt dat het aannemelijk is dat Satan vandaag zijn duistere plannen probeert uit te voeren omdat hij alle macht op aarde wil veroveren. Met de tegenactie hopen de christenen dat te voorkomen. Aan de gebeden doen vooral protestanten mee. Niet alleen in Nederland wordt gebeden. Wereldwijd doen 23 landen mee aan de Dag van de Krachtige Aanbidding. Bron: nos.nl |
Citaat:
Christenen bidden om kwaad af te wenden Voor satanisten en andere geloven in donkere krachten is 666 het getal van de duivel, en 6 juni 2006 dus de dag om hun plannen in uitvoering te brengen. Dag van Krachtige Aanbidding Mathijs Piet van Ambassadors Ministries, de organisatie achter de wereldwijde dag van Krachtige Aanbidding, verwacht dat op zeker vijftig plaatsen in Nederland christenen bij elkaar komen om te bidden tot het goede. "De duisternis gebruikt deze dag om dingen in de wereld te lanceren, zoals The Omen, een film over het duivelskind, die het kwaad dinsdag uitbrengt. Met onze tegenactie willen we wat zij doen niet tot stand laten komen." Wereldwijd doen 21 landen mee aan de dag van de Krachtige Aanbidding. Aan de gebeden nemen voornamelijk protestanten deel. De actie begint maandag om 18.00 uur omdat volgens de joodse telling de nieuwe dag op dat tijdstip begint. Plannen Lucifer Volgens de organisatie is het aannemelijk dat satan dinsdag zijn plannen probeert uit te voeren. "De duivel heeft 6 juni 2006 hoog op zijn agenda van vernietiging staan. De krachtigste machten van de duisternis bijvoorbeeld satanisten, vrijmetselaars, wicca, New Age en heksen zullen proberen om de plannen die Lucifer met de wereld heeft op die dag te verwezenlijken", zo staat op de internetpagina van Ambassadors Ministries te lezen. Volgens hen wil de duivel alle macht op aarde naar zich toetrekken. Geniaal dit |
\m/
|
Rotterdam.
|
Slayer... ach ja... was wel leuk om ff te horen op Pinkpop ;)
|
Het is een fantastische dag vandaag.
|
Citaat:
|
Hehe
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
reign in blood op gitaar. Veel vetter...
|
slayer..
tja.. alleen erg leuk om 's nachts heel erg hard over straat te roepen.. als je zat bent... :rolleyes: |
Ik vind het een kut band, maar vandaag luister ik het,
je bent 666 of je bent het niet (y) |
Ik ben het niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Slayer is voor homo's.
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarschijnlijk slaat ie gewoon morgen keihard toe, als al die kutchristenen denken dat ze gewonnen hebben. (y) |
Citaat:
|
Als ik echt zou moeten kiezen zou ik lekker mee gaan bidden met m'n christen buddies, fukametal.
|
Na 4 keer Angel of Death gehoord te hebben hield ik het voor gezien.
|
ach, 6 uur 6 minuten en 6 seconden is al geweest, dus het zal wel meevallen. Of is dat ook voor ome satan te vroeg om uberhaupt iets te doen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
SABBATH, godverdomme.
|
Citaat:
|
kansloos
|
Citaat:
|
Ik heb gemerkt dat mensen raar opkeken toen ik voorbij liep met m'n rugzak, waar de hele dag Reign In Blood uit kwam blasten.
|
Citaat:
nuff said |
Bij verre niet GRIMM genoeg.
|
gast in 69 werd het niet grimmer
|
What about yo mama?
|
Citaat:
|
Citaat: