![]() |
Wat zou jij doen?
Wat zou jij doen als je nog maar 1 dag te leven hebt, en je weet dit?
Ik zou naar mn vriendin gaan, en gezellig met haar de dag doorbrengen. |
Dat zie ik dan wel.
|
Pff dan ga ik liever meteen dood. Die laatste dag zal dan ook niet al te vrolijk worden, en ik heb geen dingen die ik nog per se voor m'n dood moet doen.
Maar als het moet, mijn ouders zouden een belletje vast wel op prijs stellen dan. |
Me thuis afsluiten van de buitenwereld en de hele dag God gedenken en tot Hem bidden.
|
Citaat:
|
zelfmoord plegen :)
|
Wat ik zelf wil :) geld over de balk gooien of aan een goed oel geven, iedereen vertellen wat ik ze wil vertellen (ik hou van je, ik haat je, ik krijg nog geld van je maar laat dat nou maar zitten) researchen over terugkomen naar de wereld na de dood, groot feest geven met al m'n vrienden en dan op het einde van het feest met mn beste vriendin op het dak gaan zitten en in de verte kijken. En als hij onder is, ga ik dood. :cool:
|
Huilen en moedeloos zijn, denk ik, misschien wel iets leuks doen. Ik weet het niet hoor.
|
verdrietig zijn, proberen om m'n vrienden en familie het slechte nieuws te vertellen, misschien een soort testament opstellen
|
Alles doen wat in een 'normaal leven' geen goed idee is maar wat je altijd al een keer had willen doen. Dingen als een heel scala aan drugs testen, die ene persoon die je niet mag écht eens op zijn muil slaan, dat soort dingen.
|
Citaat:
Ik zou iig een trio regelen en een gevecht tot de dood. |
Gewoon wat ik iedere dag doe. Je moet weten, ik leef iedere dag alsof het de laatste is. ;)
|
ik ben wel benieuwd naar waar ik aan dood ga. Dat heeft wel invloed op mijn bezigheden die dag.
|
Ik ga de hele dag eten trouwens.
edit: Dineren bedoel ik. |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfmoord plegen is wel het láátste wat ik doe.. :p |
Een groot gala organiseren met champagne en seks toe.
|
Ik denk eerst nog dingen aan mensen zeggen die ik wil zeggen, een groot feestmaal met allemaal lekkere dingen eten en me daarna helemaal lam zuipen
|
Nog één keer een groot feest geven met al mijn vrienden, veel bier, goede muziek, een goede sfeer en veel vrouwelijk schoon. (y)
|
Citaat:
|
Dat kan niet, want dat is strijdig met de quantummechanica. Ik zou dus snel een artikel insturen naar Nature, waardoor ik wereldberoemd word.
|
Een dagje met allemaal vrienden en familie op het strand doorbrengen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
serieus ontopic: als familie het al weet, eva longoria ontmoeten :o |
Mezelf van kant maken :p
|
Ik zou de hele dag thuis blijven aangezien het redelijk deprimerend nieuws is.
|
Allerlei soorten drugs gebruiken. :)
|
Ik zou voor iedereen die ik nog iets te zeggen heb, een brief schrijven. En ik zou ook laten weten wie er niet op de begrafenis mogen komen. En ook wie ik er graag bij zou hebben.
Ik zou eigenlijk allemaal zaken afhandelen. En mocht ik daar op tijd mee klaar zijn, dan zal ik mezelf schuldig maken aan roekeloos gedrag. |
Citaat:
|
Goed, de fysica even lekker buiten beschouwing latend;
Zoveel doen wat je normaal niet zou doen omdat het "levensgevaarlijk" kan zijn. :p Denk hierbij een cliffjumpen, sky-diven (een HALO uitvoeren), Powerboat racen, dat soort grappen. Verder natuurlijk die ene persoon die je altijd al hebt willen slaan maar gruwelijk veel sterker is dan jij volledig in elkaar (proberen) te trimmen. En dan als de tijd bijna op is neukend ten onder gaan. :eek: (y) Maja, als je echt te horen krijgt dat je binnen ene dag dood bent ben je denk ik te geschokt om ook maar 1 van die dingen te doen... :D |
als ik te horen zou krijgen dat ik nog maar 1 dag te leven heb wil ik liever meteen dood. leuke dingen doen met de gedachte dat het je laatste dag is lukt toch niet.
|
Citaat:
|
een hele school gijzelen voor een zakje chips (y)
|
Al me zware geheimen vertellen aan de desbetreffende personen. En me ouders mogen er gezellig bijzitten :o (n)
|
Citaat:
Maar goed, als ik nog maar 1 dag te leven had dan zou ik allemaal dingen uitvoeren die gewoonlijk niet zouden mogen... |
Al mn geld uitgeven bij de smartshop en een geweldige dag hebben.
|
De hele dag janken ws. :p
|
een dagje shoppen in Parijs :cool:
|
Dag met m'n vriendin, met oa:
- Picknicken - Ouders doei zeggen - 's Avonds op Piazza Navona een drankje drinken - Bank beroven - In laten vriezen met geld van bovenstaande punt - Vlak voor m'n dood een onafgemaakte en totaal onverstaanbare ingewikkelde zin uitkramen |
Forummen
|
ik denk zoveel mogelijk geld uitgeven en daarmee de leukste dingen doen..bijv leuke cadeautjes kopen voor familie vooral, dure (en veel) drank kopen.
maar natuurlijk ook m'n crematie regelen, muziek enzo, en ik denk ook wel brieven schrijven voor de mensen die het meest dicht bij me staan! het lijkt me wel verschrikkelijk trouwens :s |
Citaat:
ot: ik zou me eerst helemaal volvreten met alles wat lekker is, en dan ergens ford mustang vandaan halen en net zo lang met 300 over de snelweg rijden tot het ergens fout gaat (y) |
Eindelijk een keer heroïne gebruiken :)
|
Denk dat ik dan vooral praktische dingen zal regelen :o
|
Bier drinken en wiet roken met vrienden op het balkon.
|
Citaat:
|
Bij mijn vrienden en ouders+broertje en ex-ex zijn, ze vertellen dat ik van ze hou en zo veel mogelijk proberen te lachen en van hun gezelschap genieten. Hete seks hebben (niet met hen allemaal :nono: ). Heel lekker eten. Van de mooie omgeving genieten. Zoiets...
|
Ik zou de hele dag liggend in bed tobben over wat ik het beste op mijn laatste dag zou kunnen doen, om er aan het eind van de dag achter te komen dat ik niets gedaan heb.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |