![]() |
Floaten
Hey, ik ga volgend weekend floaten.. Je schijnt er super relaxed en ontstressed van te worden.. het idee is:
Citaat:
Lijkt me wel een coole ervaring.. iemand al eens gedaan? |
Lijkt me wel geinig om te doen, maar of het meer oplevert dan een dagje aan het strand vraag ik me af.
|
Lijkt me zeker cool. :cool:
|
Lijkt me grappig om een keer te doen, maar vooral dat. Niet om te ontspannen, daarvoor ga ik liever naar de sauna of gewoon lekker een dagje naar het strand, uitwaaien of lekker in de zon liggen.
Overigens is drijven op gewoon water ook heel prettig. |
Maar als je nu je rug wilt bruinen, ga je dan een kussen onder je hoofd doen ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb wel eens een keer in zo'n zoutbad liggen dobberen, maar was er snel zat van...
Dat was in een zwembad, dan ga ik liever van de glijbaan enzo ;) |
Citaat:
Lijkt me wel grappig om een keer te doen overigens. |
Citaat:
|
Op je buik in het water liggen lijkt me ook niet erg fijn met kussentje :| Dan krijg je toch telkens water in je mond/neus?
Als je dan zo graag bruin wil worden op 't water, ga dan op een luchtbedje liggen dobberen ofzo. Maar als je gewoon wil drijven, kan 't het beste op je rug. Gewoon gestrekt gaan liggen en klaar, niets moeilijks aan. |
Lijkt me wel prikken aan je huid, dat zoute water, of niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt me wel eens relaxed om te doen :) |
Stond ooit een mooi stukje in de krant over twee dames die dit uit gingen proberen, en het zwaar kraakten:P.
|
Citaat:
Het lijkt mij wel even fijn, maar niet veel fijner dan een gewoon bad. En ik denk dat ik me al gauw ga vervelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |