![]() |
t-shirtjes van bands!
hallo allemaal!!!!
Ik ben op zoek naar t-shirtjes van bands of iets wat muziek te maken heeft (liefst punk, psychobilly, hardrock, metal,ska...) dus als iemand nog iets heeft liggen en het niet meer gebruikt?? posters mogen ook altijd natuurlijk... (y) |
ik heb nog wel dreadlock pussy (zwart) volgens mij en eehh... no use for a name (lichtblauw). en van het hardrock cafe in rome (wit) en misschien nog wel meer, zal eens bij mijn ouders kijken. laat maar weten of je interesse hebt.
|
Ik heb nog wel een sex pistols shirt en een van strike anywere.
Allebei nieuw. |
Welke maat zoek je? En heb je het dan over kopen of krijgen?
|
Ik heb er ook nog een aantal.. zal eens kijken wat ik allemaal nooit meer draag.
|
Ik heb als het goed is nog ergens een Slipknot shirt liggen, mits ik het niet onbewust heb weggegooid.
|
Oh en een KoRn en Cradle of Filth poster!
Wat had ik toch een slechte smaak :') |
Citaat:
ik heb een korn, slipknot, CoF, MM shirt en volgens mij wel meer... ff zoeken :P |
skatepunk en aanverwanten shirts zat.
h20, pennywise, no use for a name, satanic surfers, reel big fish, lagwagon, undeclinable ambuscade. Voor interesse pm gerust. |
Citaat:
En voor hoeveel zou je hem willen wegdoen? |
Citaat:
Kopen of krijgen? ja krijgen is natuurlijk altijd fijner :D Maar ben bereid te kopen hoor ;) |
Citaat:
Wat wil je er voor geven? |
Ik heb nog wel een hives shirtje, reel big fish, no use for a name ( is stuk.. maar makkelijk te maken.. zijn gaatjes bij de naadjes)
|
ik heb nog wat slipknot t-shirts hier liggen en een trui van system of a down.
|
owjaah, nog een sepultura en dimmu borgir trui
|
Ik heb nog een RHCP en een Greenday en als het goed is een Nirvana liggen. Incubus heb ik ook maar ik ben er nog niet uit of ik die kwijt wil..
Bij interesse moet je maar pmmen. |
Citaat:
Hey! moeilijk om te zeggen wat k ervoor wil geven. 10 euro?ok?te weinig? |
Citaat:
|
Citaat:
achterkant zooiets:http://www.i-music.cz/data/soutez_00009_01.jpg maar rood en zwart andersom ik kan geen beter plaatjes vinden :P |
ik heb nog wel een lagwagon shirt (wit met blauwe 3/4de mouwen, strung out shirt (rood), frenzal rhomb shirt (legergroene met leuke opdruk) of felroze rancid shirt. allemaal girlies in een normale maat.
|
Citaat:
(y)deal. |
exclusief verzending? nee dan wordt t me wat teveel. woon ook in belgie,zal mss iets duurder zijn dan?
koop wel eentje op een festival dan ;) |
Citaat:
hoeveel vraag je voor het felroze rancid shirt?(invlusief verzending naar belgie) |
nog iemand....?
|
Ik heb nog een paar ontzettend ouwe Pantera en Iron Maiden shirt liggen :cool:
Helemaal uitgelubbert (zegmaar te breed, doch te kort). Voor de liefhebber. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11. |