![]() |
ogen-blik
Aan het eind zo van de avond
ver van huis en tierlantijn Proef de rozen van mijn mond je kunt het zeker, Liefje-mijn In dat schemerig verlangen van zeeën zonlicht en gedicht, zacht geluk en zomerzicht, verloor ik plots mijn evenwicht Als ik de klok kon lezen en eens zien hoe laat het was, vang jij de sterren in mijn haar vertel ik alles, vraag me maar En we dansen en we praten en we zingen en we laten Tot je fluistert; ‘lief, ik wemel’ kijk ik vragend naar de hemel Een zachte kus en stille wind, jouw ogen-blik jij – en, ik. |
Op de een of andere manier smelt ik hiervan. Ik vind het heel mooi lopen en je woorden zijn toch origineel :). Lief-mijn klinkt heel mooi in die context en het loopt gewoon goed.
Niets dan lof :bloos:. Ps: Al weet ik nog niet precies wat ik van je einde vind. |
Citaat:
Dankjewel voor al dat positieve commentaar, wat leuk om te lezen. En om heel eerlijk te zijn, ik ben zelf ook nog niet helemaal tevreden over het eind --> ik heb er nogal mee zitten stoeien. Het is de bedoeling dat je het laatste stuk (vanaf een zachte kus) steeds een stukje langzamer leest, omdat ik dan vind dat het eind mooi uitkomt. Maar als je dat niet doet, mja dan is het een soort minder :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |