![]() |
Franz Ferdinand in Tivoli!
FRANZ FERDINAND TWEE DAGEN IN TIVOLI!
Op dinsdag 27 juni en woensdag 28 juni komt FRANZ FERDINAND voor twee optredens naar Tivoli! De voorverkoop voor deze twee exclusieve clubshows begint aanstaande zaterdag 10 juni bij Plato (Steenweg 13), vanaf 09:00 uur en alle verkooppunten van Ticketservice. dinsdag 27 juni & woensdag 28 juni FRANZ FERDINAND zaal open: 19:30 aanvang: 20:15 entree: 22,50 euro Tivoli, Oudegracht 245, Utrecht www.tivoli.nl 0900 235 84 86 |
Bitches, reageren. Dit is toch vet. :cool:
|
BOOOOEEEEEEEE (n)
|
Citaat:
volgens mij is dit mijn eerste ontopic reactie in een frans ferdinand topic (y) |
:eek:
|
22,50?! In rotown kostte 't nog 8 euro!
sheisse hee. |
Citaat:
car·ri·è·re·lad·der (de ~) 1 geheel van hiërarchische lagen die men in een loopbaan stapsgewijs kan doorlopen Kom dan aub niet als je het te duur vindt of vind je het leuk om even te zeuren en uiteindelijk toch te gaan. :s |
In de HMH was het nog iets van 30eu. Puike boys dat ze het nu voor veel minder doen trouwens. (y)
|
ik wil wel, zaterdag kaartjes halen denk ik(y).
|
nee, nooit een toffe band gevonden, zelfs niet voor 8 euro.
|
ik vind alleen darts of pleasure leuk
|
Citaat:
|
Benzine - check.
Lucifers - check. Ik kom denk ik ook wel. |
haha
|
Citaat:
|
op zich wel cool voor fans, de kans om ze nog es in een klein(er) zaaltje te zien. maar ik ben geen fan, dus ja.
|
Heb ze al een paar keer gezien, ik pas. Schappelijke prijs wel, voor een band van dat formaat. (y)
|
Zouden ze een dvd opnemen? Anders kan ik het niet vatten deze rare actie...
|
Hmmm, het overwegen waard.
|
Hoe saai was Franz Ferdinand Live...Heel saai. Misschien wel de saaiste act van heel rock am ring.
|
dit is toch gewoon een verkapte beatles band?
|
..
Yea, ik ga ook, liefst dinsdag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
franz was op pinkpop een beetje matig, maar goed, ik gun ze nog een kans en ga denk ik wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Eh. Begint het nou om 9 of 10 uur? |
Citaat:
|
naar FF ga ik niet voor veel meer dan een tientje hoor.
|
Citaat:
|
Volgens mij is het nu uitverkocht?
Maar ik heb kaarten :D |
WTFF het is nu al uitverkocht, kankerzooi, en ik wilde net gaan halen. :mad:
|
Citaat:
Maar nee, ik ga niet. Jammer genoeg kan ik niet, anders had ik je wel gevraagd of je er heel misschien eentje voor mij had willen kopen. (A) |
Om eens origineel te doen:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het blijft naief om voor zoiets pas na twee uur 's middags kaartjes te gaan halen. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu ga ik ook! (a) |
Was franz niet uit de kast gekomen?
|
oh ik heb nu wel kaarten
wie gaan er allemaal op de 27e |
Ja ik.
|
Ik snap nog steeds niet hoe die ticketbureau's dat legaal kunnen doen.. 95 euro....
|
Ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neemt niet weg dat het me nog steeds weinig verbaast. |
Heeft iemand een idee tot hoe laat het ongeveer gaat duren? :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |